קייטרינג בשרי
קייטרינג בשריצילום: קייטרינג ארטורוס

יש רשימת ספקים שאנו צריכים לבחור מתוכה, שכוללת תחומים שונים: מוזיקה, הפקה, לבוש, ואיך לא: הקייטרינג. אז איך לבחור חברת קייטרינג שתתאים לצורך שלנו?

קודם כל: לפי הטעם

די ברור לכולם שהפרמטר הראשון שמסתכלים עליו לפני שבוחרים חברת קייטרינג, איך לא, הוא הטעם. או כמו שכולם שואלים: ״איך האוכל שלהם?״ - ובינינו, במידה לא קטנה של צדק. כולנו היינו אורחים באירועים מוצלחים יותר מבחינה קולינארית, וגם במוצלחים פחות… ואנו זוכרים טוב מאוד את אלו. לכן, באירוע משלנו הדבר האחרון שנרצה זה ׳ליפול׳ עם האוכל ולקבל החלטה לא נכונה שתגרום לאירוע פשוט לא להיות מוצלח.

ולכן, כאמור, הטעם הוא הפרמטר הראשון שנבדוק ונחקור לעומק. הוא הראשון שייקבע (ביחד עם פרמטרים אחרים כמובן…) אם נבחר חברת קייטרינג אחת על פני אחרת.

המלצות על קייטרינג בשרי

אם לא היינו אורחים באירוע בו הזמינו את הקייטרינג הבשרי אותו אנו מעוניינים לבחון, אז מאוד כדאי שנסתכל על המלצות, ורצוי על המלצות אותנטיות. איך מוצאים כאלו? פשוט מאוד: לצפות בהמלצות וידאו באתר חברת הקייטרינג, או בהמלצות פייסבוק מפרופילים אמיתיים. באתר של חברת הקייטרינג ארטורוס למשל תוכלו למצוא ולראות המלצות רבות כאלו, מאנשים שפשוט חוו אוכל טוב והחליטו לפרגן.

קייטרינג שמתאים לסגנון האורחים

לא כל האירועים הם אותו הדבר, ולא כל האורחים הם אותו הדבר. יש סגנונות שונים, וקטגוריות שונות (כולל קייטרינג אסייתי, חלבי ועוד). אז הדבר הראשון הוא: האם קייטרינג בשרי מתאים לקהל האירוע? (ברוב מוחלט של המקרים תגלו שכן), האם האורחים יאהבו קייטרינג בשרי אוריינטלי? (זהו סגנון אוכל שאפשר להגדיר אותו כאוכל ׳מזרחי׳, אוכל שאנשים נהנים ממנו בגני האירועים הטובים ביותר בצפון ובדרום…).

מטבע הדברים, נושא מהותי ביותר שחובה לבדוק עם חברת הקייטרינג זה את נושא הכשרות. מלבד תעודת הכשר-רבנות שזה כמובן מובן מאליו, רצוי לבדוק לגבי כשרויות נוספות שיש בהן צורך, בהתאם לקהל.

לפי השירות

שירות טוב הוא עניין סופר מהותי, בכל תחום ובכל נושא. ועל אחת כמה וכמה כשבוחרים את הספק החשוב ביותר לאירוע: חברת הקייטרינג. השירות לא מתחיל עם השיחה הראשונה בה מתעניינים בקייטרינג, אלא מתחיל מיד עם הסגירה: איך המענה שנקבל לאחר שסגרנו את הקייטרינג עם החברה הנבחרת? האם השירות יהיה אדיב תמיד? האם יהיה לנו מענה מהיר? האם יהיה מענה גם בהודעות וואטססאפ? מה זמינות איש/אשת השירות האישיים שלנו?

את כל הדברים הללו צריך לבדוק לפני הסגירה עם חברת הקייטרינג לאירוע.

מחיר המנה

כל הפרמטרים שדיברנו עליהם עד כה חשובים, כמובן. אבל המחיר גם צריך להתאים לכיס שלנו. וכשמחפשים חברת קייטרינג חוזר בד״כ משהו די קבוע: יש חברות יוקרתיות שמתמחרות מנה החל מסכומים גבוהים מאוד, (שבחלק גדול מהמקרים גם לא מצדיקים את מה שמקבלים בתמורה, או במילים אחרות, היזהרו מלשלם רק על מיתוג...) ומנגד יש חברות קייטרינג שיודעות להוציא אוכל בסיסי בלבד והולכות על הטיקט של המחיר בלבד, כשהשאר מקבל חשיבות משנית.

אם כך, מה שתצטרכו לחפש יהיה: חברת קייטרינג שיש לה טווח רחב יחסית של מחירים, שיודעת לתת פיתרון לאירוע צנוע יחסית מבחינת העלות, ומנגד, מחזיקה גם סט תפריטים נוסף במגוון מחירים הגבוה יותר מהבסיס. אנחנו בדקנו ומצאנו חברה כזאת עבורכם. הקישור ממש כאן למטה.

שיהיה המון מזל טוב!

לאתר האינטרנט של קייטרינג ארטורוס:

https://arturos.co.il