הקשר המיוחד בין ההורים לרב מארקאיגוד רבני קהילות

הפיגוע שבה נרצחה סגן שיר חגאג' הי"ד השאיר פצע פתוח שלעולם לא ירפא את המשפחה.

אלפי אנשים הגיעו לנחם את המשפחה בזמן השבעה וכך גם הרב אילן מארק, רב קהילה במעלה אדומים שהגיע לסייע ומאז הקשר ביניהם הלך והתחזק.

הרב מארק מאיגוד רבני קהילות, רב קהילה מסורתית במעלה אדומים, הרגיש את הצורך להתייצב בשבעה ולנחם את משפחת חג'אג' ממש כמו אלפי אזרחים שהגיעו גם כן.

הקשר בין המשפחה לרב מארק הלך והתמסד כאשר הבינו במשפחה כי הסתיימה התקופה בה הבית היה מלא במנחמים ובאנשי הממסד שבאו לעזור ולתמוך.

"באו עשרות אלפי אנשים, פשוט אי אפשר לתאר את זה", אמר הרצל חג'אג' אביה של שיר. "החיבור היה דווקא אחרי השבעה, דווקא הגדולה של הרב שהוא בעצם, מבחינתי, שהוא נשאר איתנו, בעצם אחרי שהרוב, לא יודע אם נעלמו אבל כל אחד הלך לענייניו מה שנקרא. ודווקא הוא שמר על קשר ותמיד פתוח איתנו,הוא עוזר לנו בהמון דברים שאנחנו נתקלים בהם".

חג'אג' הוסיף, "הכרתי בן אדם מדהים, רב מדהים מבחינתי. השיעורים עם התלמידים זה בעצם משהו שממש נעץ אותו פה, הוא היה בשנתיים הראשונות הוא היה עושה את כל השיעורים, ואז כל יום ראשון הוא היה פה ואז תמיד היה קשר במשך השבוע. אתה רואה בן אדם, רב, מאוד גדול מבחינתי, שיושב עם ילדים ובני נוער, בגובה העיניים, נותן להם שיעורי מוסר ודוחף אותם קדימה לשירות צבאי. יש לנו עמותה שמחלקת מזון למאה עשרים משפחות, הוא עוזר לנו המון, הוא תמיד תומך וזה ממש מחזק אותנו כמשפחה שכולה. וזה החיבור.

"לפעמים יש לי הרגשה שהוא רב רק שלי. זו הגדולה שלו. כל אחד בקהילה פה לדעתי שמרגישים שהוא רק הרב שלהם, הוא פנוי אליהם 24 שעות ביממה וזה אחת הגדולות שלו".

איגוד רבני קהילות שבו חבר הרב מארק יוצא בקמפיין גיוס המונים כדי להקים עוד מאות קהילות ברחבי המדינה.

לפרטים ולתרומה לחצו כאן