המרוץ למיליון.
המרוץ למיליון.צילום מסך

פחד גבהים, לחץ ואנשים זרים הם רק חלק קטנטן מהמרכיבים של המרוץ למיליון, אחת מתוכניות הריאליטי הפופולריות ביותר שנצפו כאן. הפרק האחרון של העונה השביעית שודר קבל עם ומסכים ביום ראשון האחרון, כששבוע לפני כן בקול ענות חלושה הסתיים מרוץ ריאליטי קצת פחות נוצץ שכלל הכפשות, עייפות ותוצאה שאף אחד לא מרוצה ממנה, הלוא הוא הבחירות.

דווקא בזמן הצפייה בעולם הריאליטי המהוקצע מסביב לעולם תמצאו רגעים אמיתיים ומעוררי תקווה יותר מאשר ברחוב הקמפיינים הישראלי. אומנם קברניטי תוכנית המרוץ למיליון ניסו להאכיל את הצופה בשלל דעות חברתיות עם אג'נדה מובהקת, אבל המציאות על המסך עשתה הרבה יותר. הזוג שאולי עורר הכי הרבה השתאות ופליאה, ועשה את השירות הכי טוב למגזר שלם, הם קארין ואריאל, זוג דתי צעיר משדרות, שהחזיק ידיים לאורך כל המסע ולא הרפה לרגע. זוג שניסה לשמור על יושרה, ספורטיביות ואמונה. למרות הדגל החומרי של מיליון שקלים חדשים שמתנופפים מעל ראשי הרצים, הם לא נתנו לשטרות לעוור את עיניהם וניסו לשמור על לכידות ואהבה. מה שמזמן לא נצפה כאן בצל הקלפיות התכולות.

גם אם יחוקקו חוק שיש לצלם כל חלקיק שנייה במרוץ, לא תמצאו ולו רגע אחד שבו הנחישות והאחדות לא ניצחו. האכזבה הפוליטית מאי הלכידות של המגזר הדתי-לאומי קיבלה קונטרה מהאנשים האמיתיים שאתם פוגשים בתור לקופה העמוסה לפני החג. זוג עם פז"ם טרי ורענן שלא נשבר עד הרגע האחרון ומעורר בעיקר גאווה ולב מתרחב. אין ספק, יש לנו עם לתפארת, עכשיו צריך רק מנהיג שיראה שיש לנו ארץ נהדרת.