אמאזון
אמאזוןצילום: מולי נעים

האינטרנט בעידן הדיגיטלי הופך לזירת הקניות שלנו, אנחנו קונים כמעט הכל באינטרנט, זה קל, נוח וזמין ללקוחות 24/7.

אתר מכירות ידידותי ומקצועי הוא נכס שפתוח וזמין ללקוח סביב השעון ומוכר את המוצרים שלך ללא דרישות של עלויות גבוהות כמו בחנות בקניון או ברחוב מרכזי שדורשת תשלומי שכירות, ארנונה, חשמל, משכורות מיסים ומה לא.

החיסרון הקיים עדיין בגישה הדיגיטלית הינו שהלקוח אינו יכול לחוש את המוצר פיזית, לגעת, להרגיש ולהתרשם מהצבע והטקסטורה.

בשיטוטי בחנויות הדיגיטליות אני רואה לעיתים קרובות צילום מוצר שצולם בעזרת טלפון נייד. אך האם תמונת מוצר חובבנית שצולמה מטלפון אכן תשכנע את הלקוח לקנות את המוצר? לא בטוח.

לכולנו יכולת צילום זמינה וקלה במכשירים הניידים. לטכניקת הצילום, לאיכות התמונה, להתאמת התאורה, גודל התמונה ומשקלה יש חשיבות באופן בו הלקוח חווה את המוצר. מה באמת ישכנע את הלקוח לקנות את המוצר דווקא אצלנו?

זהו מאמץ משולב של חוויית קניה, מחיר ושירות. חוויה היא שם המשחק וצילום מוצרים מקצועי לאינטרנט.

אמזון, שהיא קניון הקניות הענק באינטרנט וענקית הקמעונאות, כמו אתרי המכירות המובילים בעולם הבינו שחוויית הלקוח היא החלק המשמעותי בהחלטתו לרכוש בחנות/אתר. בין השאר נדרשים המוכרים לסטנדרטים ברורים של מידות, אחידות, תאורה, רקע ועוד. לכן, הפתרון הנותן מענה לחוויית הקניה של הלקוח הוא צילום מקצועי של המוצרים באמצעות צלם מקצועי בעל ניסיון וידע. יכול לעשות את ההבדל ולהגביר מכירות.

הנחיות וסטנדרטים של צילום מוצר ב"אמזון"
הנחיות וסטנדרטים של צילום מוצר ב"אמזון"צילום: יח"צ

צלם מקצועי עם ניסיון וידע, יוכל בעזרת תאורה נכונה, זוויות צילום וגרפיקה להעביר את המרקם, צבע ומבנה המוצר כך שהלקוח יוכל כמעט לחוש את המוצר לפני שהוא מחליט האם לבצע רכישה.

הפתרון הנותן מענה לסוגיה הצרכנית הוא צילום מקצועי של המוצרים אשר מבוצע בסטודיו לצילום. בשיטוטי בחנויות הדיגיטליות אני רואה לעיתים קרובות צילום מוצר שצולם בעזרת טלפון נייד. אך האם תמונת מוצר חובבנית שצולמה מטלפון אכן תשכנע את הלקוח לקנות את המוצר? לא בטוח. הגם שלכולנו יכולת צילום זמינה וקלה, לטכניקת הצילום, לאיכות התמונה, להתאמת התאורה, גודל התמונה ומשקלה יש חשיבות באופן בו הלקוח חווה את המוצר.

תמונה מקצועית יכולה לעשות את ההבדל בהתרשמות ובהחלטה של הלקוח האם לרכוש את המוצר מהאתר שלך או מאתר מתחרה. צילום מוצרים זו השקעה של זמן, כסף ומשאבים אך החזר ההשקעה הוא בטווח הקצר.

כך מצטרפים אל ה"גדולים". צלמים מקצועיים מתמחים בהתאמת הצילומים לסטנדרטים הגבוהים של אמזון ואתרי המכירות המובילים בעולם בצילום והצגת מוצרים

תהיו מקצועיים, אל תפספסו את חוויית הלקוח ואת הקנייה באתר שלכם. תמונת המוצר היא הפנים של העסק שלך, השקעה נכונה ביצירת תדמית עסקית מובחרת ובצילום נכון ומקצועי של המגוון שאתם מציעים ללקוח יקדם את המכירות ויעלה את ערכו של האתר שלכם.