הרב איתמר סיאני
הרב איתמר סיאניצילום: דובר צה"ל

הרגע הזה שבו אנו נמצאים רגע לפני תחילת השנה החדשה, זה הרגע שבו אנו עוצרים רגע את המחשבה אך לא את העשייה ומסכמים שנה, חטיבה 7 שנמצאת בימים אלו בתעסוקה מבצעית בכל הגזרות, מלבנון דרך סוריה, איו"ש ועזה.

לוחמי החטיבה עומדים כחומה בצורה וכקיר ברזל אל מול אויבינו המבקשים לפגוע בנו.

לוחמי חטיבה 7 ממשיכים את הדרך אותה הנחילו לחטיבה גיבורי ישראל אשר עיצבו את דמותה של החטיבה.

החיבור הזה של הרוח והעוצמה בחטיבה 7, היא הסיבה לכך שלוחמי החטיבה נקראים פעם אחר פעם לכל משימה גם אם היא נראית לפעמים בלתי אפשרית. כך היה בכל מלחמות ישראל- חטיבה 7 עמדה בחוד החנית של צה"ל.

במשך השנה כולה ובימים אלו שלקראת חגי תשרי עמלים ביתר שאת הרבנים הצבאיים ואנשי הרבנות הצבאית כדי לאפשר לכלל חיילי צה״ל היקרים העומדים על משמר ארצנו כחומה בצורה וכקיר ברזל, לקיים את מנהגי ישראל בחגי תשרי. החל מסיורי הסליחות המתקיימים מידי שנה, דרך שמיעת תקיעת שופר בראש השנה, בניית הסוכות בכל נקודה ונקודה וכמובן עם ארבעת המינים המסמלים את אחדותנו. למלאכה זו ניגשים אנשי הרבנות הצבאית בחרדת קודש כדי לאפשר לחיילי צה״ל היקרים לציין את חגי תשרי בחיבור למסורת והערכים שהנחילו לנו אבותינו.

שנה טובה לכל בית ישראל שניכתב לחיים טובים, לחיים של שלום, חיים של בריאות ושנמשיך לחיות יחד מאוחדים כאן בארץ נחלת אבותינו בהשקט ובבטחה.