אורון שאול והדר גולדין
אורון שאול והדר גולדיןצילום: באדיבוצ המשפחות

לקראת יום הכיפורים המתקרב יתקיים מחר (חמישי 19:30) בשמורת 'עוז וגאו"ן' שבגוש עציון אירוע מיוחד לתפילה משותפת וקריאה לפעולה מעשית להשבתם של סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול הי"ד.

באירוע יישא דברים פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר, יספר על אישיותו של הדר כאדם וכלוחם וכן על הדרך בה יכול כל אזרח בישראל לפעול לקידום וזירוז השבתם של הדר ואורון.

מארגנות האירוע, יהודית קצובר ונדיה מטר, רואות בהקדשת ערב מיוחד להדר ואורון ימים ספורים טרם הכניסה ליום הכיפורים חלק בלתי נפרד מההכנות ליום הקדוש. "ימים אלה הם ימי בקשות ותחינות, ימים בהם על כולנו לשלב בתפילותינו בקשות אישיות ובקשות כלליות-לאומיות. חובתו המוסרית של עם ישראל ללוחמים שמסרו את נפשם למענו, היא לעשות ככל מאודו ויכולתו להשיבם לעמם ולמשפחתם. חמש שנים חלפו מאז נשבו השניים והפעולה הנדרשת להשבתם היא חלק מחובת החזרה בתשובה הלאומית של כולנו".

קצובר ומטר מזכירות ומדגישות את בקשתם החוזרת של בני משפחות גולדין ושאול להכביד את ידה של ישראל על המחבלים ותומכיהם עד להשבתם. "המשפחות נוהגות באצילות נפש נדירה, אינן מבקשות שחרור מחבלים שיסכנו את עם ישראל, אלא לגרום למחזיקיהם של אורון והדר להפנים שלא יעמדו במחיר החזקתם בידיהם".

"אנו בעיצומם של ימי פילוג ומחלוקת בין ימין ושמאל, בין דתיים וחילוניים. נושא זה של השבת הבנים מלכד ומאחד את כולנו ללא מחלוקות וללא פלגנות", דברי קצובר ומטר הסבורות כי על הסוגיה להיות חלק בלתי נפרד גם מהשיחות על הרכבת הממשלה הבאה. "נציגי הקשת הפוליטית התחייבו לסייע ולפעול להשבתם. על העם לדרוש מהם את יישום ההבטחה באופן מיידי".

"יחד נפתח את השנה בקיום מצווה לאומית באירוע המיוחד שנקדיש לאורון והדר", קוראות השתיים.

יצויין כי את האירוע ילווה בנגינה ותפילה האמן והיוצר ד''ר זאב קיציס.

הרשמה להסעה מירושלים רנה 0523294194 לפרטים : 0505500834 0507161818