דמי לובאטו במרכז שלווה
דמי לובאטו במרכז שלווהImbar Marshall

לאחר שרק אתמול (רביעי) פרסמה הזמרת המצליחה, דמי לובאטו, פוסט תודה לישראל על הביקור בה, היום התנצלה הזמרת ב'סטורי' שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שנמחק כעבור כמה דקות.

"אני ממש מתוסכלת", כתבה. "קיבלתי טיול חינם לישראל בתמורה לכך שאעלה כמה פוסטים. אף אחד לא אמר לי שיהיה משהו לא בסדר עם זה שאסע, או שאני עלולה לפגוע במישהו".

היא הוסיפה, "עם זאת נאמר, אני מתנצלת אם פגעתי או העלבתי מישהו, זו לא הייתה כוונתי. לפעמים אנשים נותנים לך הזדמנויות, ואף אחד לא מספר לך שאת עלולה לקבל תגובות זועמות בגללן. זו הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית עבורי, לא הצהרה פוליטית ועכשיו אני מבינה שזה פגע באנשים ועל כך אני מתנצלת".

לובאטו התנצלה על כך שלא הייתה מודעת יותר למצב הפוליטי בישראל והוסיפה שהטיול היה אמור להיות רק חוויה רוחנית עבורה. "הולכת נגד כל העצות עכשיו ומתנצלת", הוסיפה. "כי זה מרגיש לי נכון ואני מעדיפה להסתבך בצרות בגלל שהייתי אמיתית עם עצמי, מאשר להישאר בשקט כדי לרצות אחרים. אני אוהבת את המעריצים שלי, את כולם, מכל מקום".

כאמור, אמש פרסמה הזמרת מספר פוסטים בהם הרעיפה במילים חמות וסיכמה את הביקור שלה בישראל. "יש משהו קסום בישראל", כתבה. "אני אסירת תודה על הזיכרונות ועל ההזדמנות למלא את החור שבליבי. תודה על שאירחת אותי, ישראל".

לובאטו ביקרה לפני כשבועיים בין השאר בכותל המערבי, במוזיאון 'יד ושם' ובמרכז שלווה שם פגשה את חברי להקת שלווה. על הביקור ביד ושם היא כתבה: "הלב שלי לגמרי נשבר ב'יד ושם'". על הביקור במרכז שלווה היא הוסיפה: "מקום נפלא למען ילדים עם צרכים מיוחדים".

להקת שלווה פגשה את הכוכבת הבינלאומיתImbar marshall