דרעי: "תומכים בנתניהו אבל רוצים ממשלה רחבה"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, פתח בצהריים (חמישי) את ישיבת סיעת ש"ס ביום השבעת הכנסת בקריאה לבני גנץ ללכת לממשלת אחדות על פי המתווה שהציע נתניהו.

"אני מברך על הגידול של תנועת ש״ס ב-70 אלף קולות. לצערי, השמחה איננה שלמה כי יש סבירות גבוהה שהכנסת תתפזר שוב. זה משבר אמיתי ובעיה גדולה למשק ולביטחון", פתח דרעי.

"אני מפנה את הקריאה לאדם אחד שהמפתח בידו - בני גנץ. תמיד הגנתי עליו כשתקפו אותו ומגן עליו גם היום. אני אומר לו: בני היקר, תצטרף לקריאה של נתניהו שעשה ויתורים גדולים והציע הצעה נדיבה מאד. אני לא יודע אם אני בעצמי הייתי מסכים לכזו הצעה נדיבה, אבל הוא עשה אותה. כעת תורך", הוסיף יו"ר ש"ס.

לדבריו, "הייתי שותף בעבר לשתי ממשלות אחדות. ב84 ו-88 ונעשו דברים גדולים למען העם. העם רוצה ממשלת אחדות וזה גם ירגיע את האווירה. אנחנו תומכים בנתניהו באופן מוחלט. אני לא מתבייש לומר זאת בגלוי. נתמוך בו גם ב-21 יום שלאחר החזרת המנדט. אי אפשר לזלזל בשני מליון איש שביקשו ובחרו את נתניהו כראש הממשלה ואי אפשר לפסול תנועות ומפלגות לגיטימיות".

"אתה בני, שהיית כל חייך בביטחון, זו ההזדמנות שלך להציל את ישראל. אנחנו כעת משותקים, משרדי הממשלה לא יכולים לבצע מהלכים. המשק זקוק לממשלה שתקבל החלטות חיוניות. אני לא מודאג על ש״ס מבחירות נוספות. שס רק תעלה. אבל מה התועלת בהן אם אי אפשר להקים ממשלה. אני מקווה שההגיון יגבר", חתם דרעי.