הזמרת דנה אינטרנשיונל
הזמרת דנה אינטרנשיונלצילום: Yossi Zamir/Flash90

הזמרת דנה אינטרנשיונל תקפה את כתבת חדשות קשת, רעות ברזילי שניסתה לראיין אותה במסגרת אירוע ההשקה של ניקול ראידמן, שנערך בתל אביב.

"למה שאלה טיפשית על ההתחלה?", שאלה הזמרת לאחר שענתה בצורה מכוערת לכתבת ששאלה אותה שאלות על נוכחותה באירוע. "למה ככה ברע?", שאלה הכתבת וזו ענתה: "כי את אהבלה כפרה, את שואלת אותי מה באתי לעשות פה. לשתות איתך קפה? לפגוש אותך באתי לפה? את לא התחלת בטוב, את התחלת כמו שאת נראית".

הכתבת השיבה כי אינה מעוניינת לשאול את אינטרנשיונל שאלות והזמרת סיכמה "אז לכי לעזאזל, ביי מאמי. ניקול תקבור אותך". מאוחר יותר ניגשה אינטרשיונל והתנצלה בפני הכתבת.

מטעמה של אינטרשיונל נמסר בתגובה: "אל שלל הסליחות שמגיעות מאיתנו התווספה עכשיו אחת אל הכתבת המקסימה מחדשות שתיים שנקלעה לסיטואציה. דנה רק הגיעה לאירוע, נרגשת וחגיגית, כשהכתבת שאלה אותה מדוע הגעת ומה דעתך על איך ניקול שרה.

''אם היא הייתה פוגשת בה חמש דקות אחר כך המפגש הזה היה נראה אחרת לגמרי. ובאמת שש דקות אחרי דנה יצאה מחדר ההלבשה שלה מאחורי הקלעים, נגשה אל הכתבת, חיבקה אותה והתנצלה. אמרה לה שהייתה לה תחושה שהכתבת באה בגישה מזלזלת וצינית, וזה מה שיצא לה בתגובה ושהיא ממש לא התכוונה לפגוע בה אלא רק להביע את מורת רוחה מאופי השאלות. יכולת גם לקבל אותי ב'ערב טוב, את נראית סבבה היום, ולמרות שאת אף פעם לא מגיעה לאירועים את כאן הערב', דנה אמרה לה אחרי החיבוק. זה הסתיים בחיוכים. שככה יסתיימו כל המחלוקות בשנה החדשה", נמסר.