אחסון
אחסוןצילום: יח"צ

מגוון מערכות לאחסנה כבדה מאפשרות להתאים במדויק את הפתרון הטוב ביותר לכל צורך, שטח מחסן ואופן ניטול.

המחסן הוא חלק מהותי במיוחד בשרשרת האספקה והפעילות של כל מפעל, חנות, עסק וארגון, ואופן תכנונו חיוני ביותר להצלחתו. בעולמנו כיום חשוב לנצל באופן אופטימלי כל משאב, החל משטח המחסן וכלה בעלויות האחסנה, ובו זמנית ליצור פתרונות מידוף ואחסון מותאמים ללקוח – כלומר, מדפים מודולריים להתאמה אישית לכל גודל ושטח, וכן פתרונות שימקסמו את השטח אך בו זמנית גם יתאימו לכלל הדרישות הייחודיות ללקוח: למשל, אופי הפריטים המאוחסנים (בודדים, במארזים, במשטחים וכו'), המגוון שלהם, משקל המטען, אופן הניטול הדרוש (גישה ישירה לכל פריט, או שיטת הראשון-שנכנס-האחרון לצאת וכו', האם יש צורך בגישה למלגזה או בניטול ידני וכו') וכן הלאה.

התחום של פתרונות אחסנה ומידוף למחסנים מציע מגוון עצום ורחב של מדפים מודולריים, מערכות אחסון משטחים, מערכות מדפים לאחסנה כבדה, קלה ובינונית ועוד. המבחר הענק מקשה על קבלת ההחלטה, וכאן נכנסים לתמונה מומחי ייעוץ בתכנון לוגיסטי ובפתרונות מידוף, המלווים את הלקוח בתהליך הגדרת הצרכים והתאמת המערכות המתאימות ביותר עבורם בתפירה אישית, כולל אספקה והתקנה במחסן / מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) הלקוח.

נעים מאוד להכיר!
חברה שכזו היא ארז ריהוט תעשייתי מדפים ופתרונות אחסון. החברה מתמחה בייצור, ייעוץ והתאמה אישית של פתרונות מידוף ואחסנה כבדה, בינונית וקלה מתוצרת הארץ, לרבות בניית מערכות שכאלו בתפירה מדויקת לדרישות הלקוח, וייצור מגוון מוצרי ריהוט תעשייתי איכותיים, בהם עגלות וכונניות לספריות, שולחנות עבודה, מידוף ותצוגה לחנויות חשמל ואלקטרוניקה, מדפי מתכת לחנויות בגדים, מדפים לחדרי קירור ועוד. על לקוחותיה של ארז ריהוט תעשייתי נמנים חיסני ענק, מפעלים, מרכזים לוגיסטיים, חברות גדולות, ספריות ציבוריות, רשתות חנויות, חברות הייטק וכו' בכל רחבי הארץ, ביניהם ניתן למנות את תנובה, רכבת ישראל, רנואר, חברת החשמל, קסטרו, שטראוס, ביתילי, טירת צבי, נטפים, מרכבים והרשימה עוד ארוכה.

מגוון רחב של פתרונות אחסון כבד לכל צורך

לאחר ישיבה עם הלקוח להגדרת הצרכים והדרישות, מומחה מטעם ארז ריהוט תעשייתי מתכנן את אופן האחסון המיטבי ביותר למחסן המיועד, עד לפרט הקטן ביותר – איך להשיג נצילות שטח טובה, התאמה לפרופיל המוצרים (גודל, משקל, יש/אין תאריך תפוגה, המגוון שלהם, כמויות וכו') ולסוג הליקוט המבוקש, לאינטנסיביות של הפעילות במחסן ולאופייה, למבנה המחסן, האם יש צורך באחסון סטטי או דינמי וכו'.

ההיכרות העמוקה של מתכנני האחסון עם מערכות אחסנה ועם מדפים למחסן לוגיסטי ומרלו"ג על כל סוגיהן והאפשרויות הגלומות במודולאריות שלהן, מאפשר להם לבצע התאמה מדויקת ולבנות מערכת אחסנה אולטימטיבית לכל לקוח – כולל שילובים של שני סוגים או יותר, במידת הצורך, וכן הגדלה או הקטנה של מערכות אחסון קיימות בעקבות צרכים משתנים עם הזמן.

להלן כמה דוגמאות למערכות אחסנה כבדה הקיימות בשוק:

אחסנה בשורות Pallet Racking:

שיטת אחסון משטחים מהפופולריות ביותר בארץ. על אף שיש מערכות מדפים מודולריים הטובות בהרבה במקסום שטח המחסן, שיטה זו הינה בעלת יתרון עצום בכך שהיא מאפשרת גישה ישירה לכל פריט ופריט (ולשם כך יש צורך בהקצאת שטח למעברי גישה), ובכך היא מתאימה למוצרים בעלי תוקף מוגבל או אחסון מגוון פריטים שונים. המודולריות שלה מאפשרת התאמה לכל מידת משטח, ולמשקלים שונים וכבדים במיוחד, ואפילו לשילוב של סיפונים לליקוט ידני לצד המדפים לליקוט מלגזה.

אחסון דרייב אין Drive In:

מערכת אחסון משטחים שמצטיינת במקסום שטח המחסן, עד לרמה של כ-85 אחוז, וזאת הודות לפתח גישה אחד – כלומר, ניטול בסדר LIFO באמצעות מלגזה, כאשר הפריט האחרון שנכנס הוא הראשון לצאת. מערכת זו מכונה גם אחסון במנהרות, בשל צורתה בה המשטחים מאוחסנים במעין מנהרות ליקוט. היא מתאימה ללקוחות המחפשים פתרון למספר גדול של משטחים זהים ללא תאריך תפוגה.

אחסון בגלילה ועגלות Push Back:

מערכת מדפים במפלסים שבנויים עם מסועי גלילה או עגלות, דומה לדרייב אין ועם ניצול שטח דומה וניטול LIFO באמצעות מלגזה, אך עם אפשרות לגישה נפרדת לכל מפלס (מה שמאפשר אחסון משטחים שונים בכל אחד מהם). זוהי מערכת אחסנה דינמית, שכן המשטח נע וזז בכל העמסה או פריקה.

אחסון בגלילה Flow Rack:

מערכת אחסנה כבדה דינמית נוספת, הבנויה גם היא בשיטת הגלילה, אך עם ניטול FIFO באמצעות מלגזות. המשטח הראשון להיכנס למערכת נע לעבר פתח היציאה על גבי הגלילים באמצעות כוח המשיכה (המדפים הינם בשיפוע קל מאוד). גם כן – ניצול גבוה של שטח המחסן בזכות מיעוט במעברים.

אחסון על זרועות – קנטיליבר:

זוהי מערכת מדפי מתכת מודולריים הבנויה מעמודים וזרועות, ולכן קנטיליבר מתאימה לאחסון מוצרים בלתי שגרתיים באורכם (וגם בעלי משקל כבד), כמו למשל פרופילים, צינורות ופלטות עץ, תוך שהיא מעניקה גישה ישירה לכל פריט.

אלו כמובן רק כמה ממערכות האחסנה האפשריות, ורק אלו המתאימות לאחסון כבד – ישנן עוד אופציות רבות שיכולות להתאים לדרישות השונות במשחק, וכן ישנן עוד מערכות מדפים לאחסנה בינונית וקלה, כמו למשל לחנויות בגדים, לחנויות אלקטרוניקה ,לספריות ציבוריות ועוד. מומחי ארז ריהוט משרדי יוכלו לסייע לכם לעשות סדר במגוון האפשרויות וסדר במחסן, בחנות, במפעל, בעסק או במוסד ציבורי, על ידי ייעוץ צמוד, מקצועי ואיכותי להתאמת פתרונות אחסנה ומידוף יעילים, חסכוניים ועמידים לזמן ארוך לכל משקל מבוקש, בתפירה אישית אחד על אחד. כי אחסון נכון הוא המפתח לניהול מחסן יעיל, משתלם, פרודוקטיבי ונוח – האלף בית של פעילות העסק, המפעל או החנות שלכם למשל.

תודה לחברת ארז ריהוט תעשייתיבע"מ – פתרונות אחסון, מדפים ומידוף לתעשייה למשקל קל, בינוני וכבד

למחסנים, מרכזים לוגיסטיים, חברות ועסקים – אזור התעשייה שח"ק

טלפון ליצירת קשר: 077-9967725