שחקני ירושלים חוגגים הערב בנס ציונה
שחקני ירושלים חוגגים הערב בנס ציונהצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

התחלה מבטיחה. הפסד אחד בלבד היה להפועל ירושלים במהלך משחקי ההכנה שלה לקראת העונה החדשה, והערב (מוצאי שבת) המשיכה מחזיקת גביע ווינר סל את היכולת האדירה שלה עם ניצחון במשחקה הראשון לעונת 2019/20 של ליגת העל בכדורסל.

אחרי הניצחון על היריבה המרה מכבי ת"א בגמר גביע ווינר סל לפני שבוע, הערב (מוצאי שבת) המשיכו האדומים מהבירה את היכולת הגבוהה שלהם כשניצחו במחזור הראשון של עונת 2019/20 בליגת העל בכדורסל גם את עירוני נס ציונה, יריבה מועדפת על הירושלמים.

מלבד המשחק הראשון ביניהן בנובמבר 2013, הצליחה נס ציונה לנצח את הירושלמים רק פעם אחת ב-13 משחקי ליגה, ובתוספת לעובדה כי רק לפני שבוע ניצחה אותה בשלב חצי גמר גביע ווינר סל, הגיעה ירושלים בטוחה בעצמה.

הירושלמים הובילו כמעט לכל אורך הערב ולמרות ששיחקה עם ארבעה שחקנים זרים בלבד, הצליחה לפתוח פער ממנו הכתומים מנס ציונה לא הצליחו לחזור.

לא פחות משבעה שחקנים ירושלמים קלעו בספרות כפולות ומול תצוגה התקפית כזו לנס ציונה לא היה באמת סיכוי, כשזו למעשה רושמת הפסד שני בתוך שבוע וחצי לירושלים, הפעם עם 93:81 באולמם הביתי, לב המושבה.

ירושלים שבנתה סגל מעניין במיוחד השנה עם שחקנים זרים מרשימים, צעירים מבטיחים וכאלה בעלי ניסיון, רושמת ניצחון ראשון בפתיחת העונה ונראית מצויין בפתיחת העונה. אם כך נראית ההתחלה, איך יראה ההמשך?

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 21, עידן זלמנסון 14, נמרוד לוי 12, תמיר בלאט, ג'יימס פלדין וטרנט לוקט 11 כ"א.

לנס ציונה: רביב לימונד 17, גולן גוט וטל דן 12 כ"א, ג'רמי הולוואל 11, ודקוואן קוק 10, ג'ף וויטי 9.