יומן המסע שלי
יומן המסע שליצילום: בעקבות

נדמה שמסע אל העבר היהודי של מזרח אירופה הוא כבר חלק בלתי נפרד מאתנו. עולם המסעות למזרח אירופה עובר שינוי ומהפכה. אם בעבר המיקוד היה על הרוח בלבד. כיום התובנה בתחום היא שמסע מושלם של רוח חייב לבוא על מצע של תיירות ברמה גבוהה.

החוויה והמסע אל העבר לא יהיו מושלמים אם לא נשכיל לבנות את המעטפת החומרית באופן מדויק.

כיום, עולם המסעות במשעולי העבר היהודי המפואר בן מאות השנים, שעלה עליו הכורת הנאצי והשמיד אותו, חווה שינוי ומפנים את הצורך בחוויה מעצימה.

בעולם המסעות החדשים אין בתי מלון ישנים ותיירות מהסוג שאפיין את העולם של פעם, במסעות הללו אתם מקבלים תיירות ברמה גבוהה, בתי מלון מהשורה הראשונה, שיהפכו את חווית הלמידה שלכם לאחרת לגמרי.

במסעות תחוו ותלמדו על המקומות והאתרים שבהם היה מרכז העולם היהודי במזרח אירופה. החל מערים היהודית הבולטות במזרח אירופה, שבהם חיו מיליוני יהודים עד להשמדתם בידי הנאצים. וכלה בביקור במחנות ההשמדה על מנת לחוות מקרוב את השואה שחווה עמנו על אדמת אירופה רווית דם יהודי.

כדי לבנות מוצר ייחודי מסוג זה יש צורך בניסיון רב, הן בתחום הלמידה והחוויה והן בתחום התיירותי, על מנת להבטיח מוצר מושלם חוויה שכולה עומק ורגש.

כאן נכנסת לתמונה חברת 'בעקבות', המתמחה בארגון והפקת מסעות תוכן איכותיים למגוון רחב של קהלי-יעד בעקבות סיפורו המרתק של העם היהודי בפולין, אוקראינה, ליטא, לטביה, בלארוס וברחבי אירופה. לחברה מוניטין רב-שנים של דיוק ומצוינות הודות לתפיסת מסע ייחודית ובלעדית הרואה בו מכלול שלם.

כל אחד מן המסעות מותאם לאופי הקבוצה, לצרכיה ולרצונותיה, על-מנת להעניק את חווית 'המסע שלכם' –'בעקבות'.

צוות חברת 'בעקבות' הינו בעל רקורד עשיר בתחום המסעות החווייתיים והתיירות. אחד המוטיבים הבולטים במסעות הוא 'מנהל המסע' המשמש "הדבק המחבר" בין כלל רכיבי המסע. הוא מהווה פונקציה ייחודית לחברת 'בעקבות' ותפקידו לוודא לאורך כל המסע כי הדרישות שלכם נענות והמסע מתנהל באופן שתוכנן מראש.

קבלת שבת מוזיקאלית בככר הגטו בונציה
קבלת שבת מוזיקאלית בככר הגטו בונציהצילום: בעקבות

אלי בן גד, מנכ"ל 'בעקבות', מספר על ההחלטה לבנות מסעות המשלבות עולם של תיירות ותוכן: "אני הגעתי מעולם של תיירות אל עולם מסעות התוכן. גילתי שיש חלוקה ברורה. יש תיירות תוכן שבה אתה מקבל רק משהו בשביל הנשמה. ויש תיירות רגילה ששם יש הכול חוץ מנשמה. כאן הבנתי שאנחנו בני אדם וכדי לקבל חווית תוכן אנחנו זקוקים גם לחומר.

"ברוח החזון הזה בניתי ביחד עם הצוות המקצועי שלי את המסעות הייחודיים שלנו שהם חוויה היסטורית עמוקה אל השורשים של העם היהודי והסבל שהיה מנת חלקו. שאליה נלווית מעטפת תיירותית ברמה הגבוהה ביותר בלי שום פשרות. המשתתפים הרבים במסעות שלנו מהארץ ומחו"ל שחזרו נפעמים היא העדות לכך שהצלחנו לפצח את השיטה ולהעצים את החוויה בתמהיל הנכון והמדויק", הוא אומר.

עכשיו זו ההזדמנות שלך להצטרף לאחד המסעות הקרובים. המסע באווירה החסידית, הנוגע בעומק הנשמה יוצא לפולין. את המסע שיתקיים בתאריכים כ"ד-כ"ט בתשרי (23-28.10.19) יוביל וידריך הרב אריה הנדלר.

את עונת החורף נפתח בשני מסעות. סוף שבוע ארוך אל מחוזות הלב והדעת של מזרח אירופה בערש החסידות באוקראינה בתאריך כ"ג-כ"ו בחשוון (21-24.11.19) בהובלתם והדרכתם של הרב והרבנית הנדלר.

בנוסף, מסע חדיש לאוצרות הדעת של העם היהודי בהדרכתו של מאיר שוורץ יצא לבלארוס ליטא ולטביה בתאריכים ט"ו-כ"א חשוון (13-19.11.19).

להצטרפות למסע או להיכרות עם ''בעקבות'' לחצו כאן>>>>

המנכ"ל, אלי בן גד
המנכ"ל, אלי בן גדצילום: יח"צ