ליאת בן ארי שוויקי
ליאת בן ארי שוויקיצילום: דוברות משרד המשפטים

השדרן הוותיק של גלי צה''ל, רזי ברקאי, 'עקץ' בטוויטר את הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, על רקע החלטת הפרקליטה המלווה של תיקי נתניהו, ליאת בן ארי, לנפוש בחו''ל בימי השימוע.

סגל טען כי החלטת הפרקליטה הבכירה מעידה על חוצפה מצידה, ועל זלזול בהליך המשפטי. ''היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו", צייץ סגל בטוויטר.

איש התקשורת רזי ברקאי החליט לגבות את ליאת בן ארי ושיגר עקיצה לעברו של סגל חובש הכיפה: ''עמית יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמ''ש, יוצאת לחופשה משפחתית ונופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין''.

סגל השיב לו בקצרה: ''אחד הציוצים הדביליים''.

מאוחר יותר הגיבה אשת גלי צה''ל יעל דן, שצייצה בטוויטר: ''רזי יקירי. חולקת עליך לחלוטין. אפריקה יכולה לחכות והצדק צריך גם להראות. הסכנה שהציבור יאבד אימון בתהליך היא גדולה ובאחריותה של התובעת. העדרותה בנסיבות האלה היא בטווח שבין תמוה לשערורייתי!''.