פרויקט שכן קרוב של ארגון קרוב ללב

בארגון "קרוב ללב" חברים כ- 2000 בתי אב בישראל, כמדי חג בשנים האחרונות, גם לפני ראש השנה תש"פ קיבלו חברי הארגון ערכה מושקעת ומעוצבת לשדרוג חווית החג להם ולשכנים.

"זה פשוט מרגש להיכנס לראש השנה עם הערכות של "קרוב ללב", התחושה של הנתינה והחיבור המשמעותי שנוצר בעקבותיה, משדרגים את החג בכמה רמות… ונוסיף לזה את ההנאה בשימוש בערכה עצמה, זו חווית חג אחרת…" כך מספרת חגית בלובנד מרחובות, חברת "קרוב ללב".

"קרוב ללב" הוא ארגון ששם לו למטרה להוסיף אהבה, אחדות וקירוב לבבות בין החלקים השונים של עם ישראל.

בארגון חברים כ- 2000 בתי אב בישראל, כמדי חג בשנים האחרונות, גם לפני ראש השנה תש"פ קיבלו חברי הארגון ערכה מושקעת ומעוצבת לשדרוג חווית החג להם ולשכנים.

הפעם היתה זו ערכת עיצוב לשולחן החג שכללה קישוטי רימונים מעוצבים, חבקי מפיות תואמים ופתקיות הושבה עם מסרים משמעותיים הנוגעים למהות חג. כרטיסי ברכה מעוצבים עם אטבים מדליקים הוכנסו גם הם בתוך הערכה, על מנת לאפשר לכולם לאחל איחולי שנה טובה זה לזה.

החברים מקבלים שלוש ערכות מושקעות כל חג.. להם ולשכנים. את הערכות האלו, מעניקים החברים לפני החג לאנשים בסביבה הקרובה שלהם, אנשים שקצת "שונים" מהם, שמקיימים אורח חיים שונה משלהם.

החברות בארגון כרוכה בעלות סמלית שמטרתה לכסות את עלות משלוח הערכות, שכן הערכות מגיעות לחברים עם שליח עד הבית.

"קשה לתאר את האור בעיניים של השכנה מקצה הרחוב כשאני והילדים דופקים אצלה בדלת לפני כל חג עם הערכה המושקעת של "קרוב ללב".. כאילו רק חיכתה לנו… והיא לא מפסיקה להתפעל מהגיוון ומהיצירתיות שבכל ערכה", משתפת חברת "קרוב ללב" מרמת גן בהתרגשות בחוויית הנתינה של הערכות.

ערכות "קרוב ללב", מופקות בסיוע אנשי תוכן וגרפיקה, שמוציאים תחת ידם חג אחרי חג, ערכות מגוונות ומקוריות שמאירות את תכני החג מזוויות שונות.

בארגון לא נחים לרגע, ערכות חגי תשרי הופצו לחברים, ובתוכם מעל 150 משפחות חדשות שהצטרפו למשפחת "קרוב ללב" בעקבות הקמפיין ברשתות החברתיות, ובארגון כבר שוקדים על הכנת ערכות חנוכה.

מה יהיה בערכות חנוכה? לא נגלה... רק נגיד שאפשר לצפות להפתעות מאירות במיוחד כראוי לחג החנוכה...חכו ותראו. חוויה משפחתית מדליקה ומאתגרת.

ואם אתם עדיין לא חברים בארגון, זה הזמן ליצור קשר ולהצטרף, תמצאו אותנו בפייסבוק או באתר הבית.

מחכים לכם, כי אחדות גדולה מתחילה במעשים קטנים.