אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןPhoto by Yonatan Sindel/Flash90

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, ח''כ אביגדור ליברמן תקף הבוקר (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו ואף כינה ''כתבי חצר'' שלושה עיתונאים שמזוהים עם המחנה הלאומי.

''ביומיים האחרונים שמעתי בליל של חנופה והשתלחויות מצד 'עסק ביש' (ברדוגו – יואב יצחק – שרון גל), להקת כתבי החצר של רחוב בלפור", כתב ליברמן.

הוא השמיע איום פוליטי מרומז נגד ראש הממשלה: ''כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג. כדאי מאוד שמישהו יספר לו על התופעה המעניינת הזאת''.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הגיב לדבריו של ליברמן: "איווט, עצוב לראות כיצד הפרגמטיות שהיתה בך הפכה לשנאה אישית כלפי נתניהו. מדינת ישראל חשובה יותר מכעס אישי ושמירת טינה. לא יורקים לבאר ממנה שתית".

הליכוד מאוחד מאחורי ראש הממשלה נתניהודוברות

אמש (חמישי) התכנסו בגני התערוכה כ-300 חברי מרכז הליכוד והצביעו בעד הצעת יושב ראש המרכז, ח"כ חיים כץ, ולפיה נתניהו הוא מועמד המפלגה להרכבת הממשלה בכנסת ה-22.

״המרכז מאשרר כי יושב ראש הליכוד וראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שבהתאם לסעיף 85 לחוקת הליכוד הוא מועמד תנועת הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל, הוא מועמד הליכוד לראשות הממשלה לכל כהונת הכנסת ה-22", נכתב בהצעה.

''במהלך כהונתה של הכנסת ה-22 הליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שיושב ראש הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה, מר בנימין נתניהו, יעמוד בראשה - בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה״, נכתב.

ראש הממשלה נתניהו נעדר מכינוס המרכז בגני התערוכה, ככל הנראה בשל מיעוט המשתתפים. באמצעות ההצעה שאושרה במרכז הליכוד, נתניהו מבקש לנטרל את היכולת של כל חבר כנסת אחר בליכוד להרכיב ממשלת ימין בכנסת ה-22.