מאיר פרוש
מאיר פרושצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן השר החינוך מאיר פרוש (יהדות התורה) מתח ביקורת על ח"כ משה גפני, חברו לסיעה, ואמר כי החיבור בין אגודת ישראל לדגל התורה הוא 'טכני' בלבד.

באירוע של ראשי קהילות 'שלומי אמונים' אמר פרוש "אנחנו 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' שותפים כבלוק טכני. יש כאלה שנבהלים ואומרים מה אתה אומר בלוק טכני - (אבל) זה מתרגם את המציאות שאנחנו נמצאים, אין לנו מטה בחירות משותף, אין אפילו גיזברות משותפת''.

על פי הדיווח באתר ''בחרדי חרדים'', פרוש אמר עוד כי "המציאות היא שלכל אחד יש גם מועצת גדולי התורה נפרדת, אבל אחד בלי השני לא יכול לעבור את המסוכה הזאת, אז הולכים ביחד וזה מציאות שזה בלוק טכני".

פרוש התייחס לאמירה של גפני יממה קודם לכן לפיה "לא קל לשבת תחת ראש עיר משלומי אמונים" כשהוא מכוון לקרבות שאפיינו את הבחירות המוניציפאליות באלעד, שם ניצח בנו ישראל פרוש, ואמר כי ההתנגדות של 'דגל התורה' לאנשי אגודת ישראל בבחירות המוניציפאליות חצה ערים.

"אין ספק כל הטענות שהציגו בפנינו בירושלים בשעתו, אם יוסי דייטש לא היה איש אגודת ישראל - בירושלים היה ראש עיר חרדי, אם נחמן גלבך לא היה איש אגודת ישראל - בצפת היה גם ראש עיר חרדי וזה לא קרה רק בגלל שהיו מועמדים מאגודת ישראל", הבהיר פרוש.