שחקני בית"ר חוגגים הערב
שחקני בית"ר חוגגים הערבצילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עם הגנה פריכה, ספיגת שערים ללא הרף וכשלא השיגה עדיין העונה נקודה אחת אפילו באצטדיונה הביתי, העולה החדשה סקציה נס ציונה מסתמנת כיורדת הבטוחה לליגה השניה.

אמנם רק שבעה מחזורים עברו אך אחרי אחד נוסף כזה הערב (מוצאי שבת) נראה כי הקבוצה שעלתה אל ליגת העל לאחר 51 שנים, תחזור בן רגע למקום ממנו באה לאחר עוד תבוסה, הפעם בידיי בית"ר ירושלים בתוצאה 4:0.

למעשה, שתי הקבוצות שנפגשו הערב באצטדיון המושבה שבפתח תקווה, האצטדיון האהוב ביותר על אוהדי בית"ר ירושלים, הגיעו למשחק הערב שהתקיים במסגרת המחזור השביעי בליגת העל בכדורגל בדיוק בצורה הפוכה - בעוד בית"ר הגיעה לאחר שהביסה את מכבי נתניה בתוצאה 3:0, נס ציונה הגיעה לזה לאחר שלפני פגרת הנבחרות הובסה באותה התוצאה בידיי מכבי חיפה.

הערב, על כר הדשא בפתח תקווה זה נראה כאילו פגרת הנבחרות לא שינתה כלום אצל שתי הקבוצות.

החגיגה הירושלמית החלה בדקה ה-14 כשאנטואן קונטה כבש את שערו הראשון במדי בית"ר בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. בדקה ה-38 הכפיל לוי גרסיה את התוצאה בתום התקפה מתפרצת ושלח את בית"ר להפסקת המחצית משוחררת ורגועה.

חגיגת השערים לא פסקה גם במחצית השניה כשגדי קינדה כבש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-61 ואור זהבי הבלם ניצל טעות של שוער נס ציונה עומרי גזלר כדי לכבוש את הרביעי לאחר 6 דקות.

נס ציונה שבמפגש גביע הטוטו מול בית"ר בתחילת העונה הקשתה על הירושלמים והפסידה משער בתוספת הזמן, מובסת בפעם השניה ברציפות, ונראית כמו היורדת הבטוחה לליגה הלאומית, כבר לאחר 7 מחזורים בלבד.

הקבוצה הקטנה מנס ציונה שלא ניצחה בליגה הראשונה מאז פברואר 1968, נותרת במקום האחרון בטבלת הליגה כשהיא עדיין ללא אף נקודה ביתית העונה וכשהיא סופגת בכל משחקיה העונה עד כה.

בית"ר? זו ממשיכה לעשות חיל במשחקי החוץ שלה העונה כשניצחה בשישה משבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל וחוזרת מפגרת הנבחרות בדיוק כמו שיצאה אליו - עם תבוסה שמנחילה ליריבה שממול.

עמיר תורג'מן, מאמן נס ציונה סופר משחק 15 ברציפות ללא ניצחון בליגת העל. בקצב הזה זה ייגמר מהר מהצפוי.