אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

הזמר החרדי בערי וובר פרסם היום (א') באינסטגרם הודעת התנצלות לאחר שבמהלך הופעה שלו ביום שישי האחרון עם השיר על הרב ישעיל'ה מקרעסטיר זצ''ל, הוקרנה אנימציית עכברים על המסך בבנייני האומה.

"אני מתנצל על חילול כבודו של הצדיק רבי שיע'לה בן רבי משה, בהופעתי בבנייני האומה, שבשעת השירה הוקרן על המצג דבר שאינו הולם את כבודו של הצדיק. אני בטוח שהכוונה של המארגנים לא היה לחלל שמו", כתב וובר.

ביום שישי האחרון ערך רדיו 'קול ברמה' מופע זמר בכיכובו של בערי וובר, מופע שכלל את הניגון על הרב ישעיל'ה מקרעסטיר זצ"ל, "ר' ישעי' בן ר' משה".

בעת שביצע הזמר את השיר הופיע על המסך מיצג של עכברים גדולים המתרוצצים מצד לצד, מיצג שרמז על הסגולה המיוחסת לתמונתו של הרב כשמירה מפני עכברים.

בהמשך הוציאו חסידיו הודעת מחאה בה נכתב בין היתר כי "נדהמנו על השמיעה המחרידה של בזיון איום ונורא של כבוד רבינו הק' זיע"א כשהופיע איזה בעל מנגן בעת שמאחוריו הוצג על גבי מסך ענק תמונת צורת קודשו של רביה"ק ר' ישעיל'ה זי"ע והמון עכברים זחלו על כל המסך ועל תמונת צורת קודשו".

"הננו בזה להרים קול מחאה בכל תוקף ועוז נגד ביזיון הצדיק הקדוש בריש גלי. אוי להם עיניים שכך רואות ואוי להם למארגנים שלקחו חלק בעלבונו של צדיק. והחוב מוטל על כל מי שיש בידו, להרים קול זעקה מחאה. שכל מי שיש בידו למחות ואינו מוחה נענש עליו. הוי זהיר בגחלתן שלא תכווה".