אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

אמה של התינוקת בת העשרה חודשים שנפטרה כככל הנראה בשל התעללות, חשודה בגרימת מוות. גם בן זוגה - פלסטיני שוהה בלתי חוקי - חשוד בגרימת מוות.

בית המשפט באשקלון אישר הבוקר (רביעי) לאם החשודה לראות את גופת בתה לפני שתישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. היא תלווה על-ידי סוהרים מבית המעצר שקמה שבאשקלון.

התינוקה נפטרה מפצעיה בבית החולים סורוקה לאחר שעל פי החשד עברה התעללות. אתמול האריך בית המשפט בחמישה ימים את מעצרו של הפלסטיני החשוד בהתעללות בתינוקת ובשלושה ימים את מעצרה של בת זוגו, אם התינוקת.

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי החשוד הפלסטיני שהה עם הפעוטה, התעלל בה, ולאחר הדיווח למשטרה נמלט מהמקום ואף עזב את העיר אשקלון. תוך זמן קצר הוא אותר ונעצר בכביש 35 סמוך לצומת פלוגות כשהיה בדרכו לביתו בחברון.

אמה של התינוקת מסרה את גירסתה לאירועים וסיפרה למקורביה, "אני לא יודעת מה קרה אחרי שעזבתי את הבית ויצאתי לפגוש חברים בבאר שבע. השארתי את התינוקת כשהיא בריאה עם הבחור הזה".

התינוקת הובהלה לבית החולים ברזילי כשהיא במצב קשה. מבדיקות רפואיות שערכו לה בבית החולים התברר כי היא סובלת מפגיעת ראש קשה שעל פי החשד נגרמה כתוצאה מטלטול או מכה.

התינוקת פונתה במהלך שמחת תורה כשהיא מפרכסת, מורדמת ומונשמת. בבדיקה שעברה בבית החולים ברזילי נמצא כי היא סובלת משני שברים בגולגולת ובמצקת מוחית ומצבה הוגדר אנוש. כאמור, הבוקר היא נפטרה מפצעיה.