הילד בעל הצרכים המיוחדים שוטר ליום אחדדוברות המשטרה

ג'מאל בן ה-9 מכפר נחף, בעל מוגבלות מילדות ונזקק לסיוע בעזרת כיסא גלגלים, חלם להיות שוטר. הוריו של ג'מאל סיפרו על כך למפקד השיטור הקהילתי בכפר והחלום הפך ליום אחד למציאות.

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, נאסף ג'מאל מביתו על ידי שוטרי תחנת מג'ד אל כרום בניידת משטרה אל התחנה המקומית.

בתחנה ניתנו לו מדי משטרה המותאמים למידותיו ומפקד התחנה, סנ"צ אמיר חיות, העניק לו דרגות קצונה ותעודת שוטר. בנוסף ביקר ג'מאל במשרדים השונים תוך ששוטרי התחנה ערכו לו סיור היכרות והדגמה של האמצעים המשטרתיים במשרדי התחנה השונים, תוך הצגת משימות המשטרה והמחשת הפעילות המשטרתית.

מתחנת המשטרה נסע ג'מאל בניידת המשאלות למסגרת החינוכית בה הוא לומד ומשם לביקור בכלביה המשטרתית במטה מרחב גליל. ג'מאל קיבל סקירה והדגמה של כלבי המשטרה לסוגיהם ולאחר מכן ביקר בחוות הסוסים והפרשים של משטרת ישראל, שם הכיר מקרוב את פרשי המשטרה והסוסים הפועלים לצדם במגוון משימות משטרתיות.

בסיום היום נפגש ג'מאל עם מפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, אשר העניק לו תשורה. שוטרי התחנה, שנטלו חלק בפעילות המיוחדת התרגשו מאוד ועטפו את ג'מאל בחום ובאהבה במהלך הביקור. "נפלה בחלקנו זכות גדולה להגשים את חלומו של ג'מאל ולהעניק לו חוויה כה מיוחדת של הצצה מקרוב לעולם המשטרה ולהיות שוטר ליום אחד", אמרו.