מוטי יוגב
מוטי יוגבצילום: חזקי ברוך

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) קורא לראשי מפלגות הציונות הדתית להתאחד למפלגה אחת כדי לחזק את כוחו הפוליטי של הציבור הדתי-לאומי.

"הגיע זמן איחוד הכוחות", כתב יוגב בדף הפייסבוק שלו. ''אני קורא לחברי יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לשבת עוד היום יחדיו ולהתחיל את תהליך איחוד המפלגות. זו הדרך לבנות את כוחה של הציונות הדתית במישור הפוליטי.

''די לרסיסי מפלגות", הוסיף ח"כ יוגב. ''הציבור לא יסלח לנו אם לא נאחד כמה שיותר כוחות למפלגה ציונית דתית אחת גדולה, ורחבה.

''הגיע הזמן לשבת יחד, להקשיב יחד לרחשי השטח וצרכי הציבור ולפעול יחד, למען הציבור הציוני-דתי לגווניו ולמען כל עם ישראל, בדרך המיוחדת של הציונות הדתית. הגיע זמן אחדות", כך יוגב.

ח"כ עידית סילמן
ח"כ עידית סילמןצילום: ערוץ 7

מוקדם יותר היום מינה יו"ר הבית היהודי שר החינוך הרב רפי פרץ, את עידית סילמן לתפקיד יו"ר נשיאות מרכז הבית היהודי.

הרב פרץ אמר לאחר המינוי, "כולי תקווה כי המינוי יהיה זמני בלבד, מתוך תקווה אמתית לראות במהרה את עידית חזרה בספסלי הכנסת כחלק משמעותי בפעילות והעשייה המבורכת למען הציונות הדתית כפי שכבר החלה לעשות במרץ רב".

מנכ"ל המפלגה ניר אורבך הוסיף, "עידית סילמן היא שילוב של קמח ותורה, פעילה נמרצת ומקצועית שעוסקת בצרכי ציבור מתוך אהבה גדולה לציונות הדתית ולעם ישראל בכלל".

"אני סמוך ובטוח שסילמן תדע לנצל את יכולותיה וכישוריה הרבים להרים את קרנה של הבית היהודי בפרט והציונות הדתית בכלל", דברי אורבך.