ואיזה מסכנים האוהדים. הפועל ת"א בדרך לליגה השניה?
ואיזה מסכנים האוהדים. הפועל ת"א בדרך לליגה השניה?צילום: רוי אלימה. פלאש 90

ההיסטוריה שוב חוזרת. שבוע בלבד עבר מאז השיגה הפועל תל אביב את ניצחונה הראשון העונה בכל המפעלים כשגברה על הפועל כפר סבא עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-93. הערב (מוצאי שבת) חזרה הפועל תל אביב לסורה עם הפסד מביש ומשפיל בידיי הפועל חיפה בתוצאה 0:3.

מסכת השערים החלה בדקה ה-21 לאחר מהלך קבוצתי נהדר של החיפאים אותו סיים נס זמיר בהצלחה ברשת האורחים מת"א.

בדקה ה-44 הכפיל עדן בן בסט את התוצאה מבעיטת עונשין מוצלחת מ-11 מטרים וכל זאת כשקבוצתו בחסרון מספרי לאחר הרחקה של בן והבה בדקה ה-35.

במחצית השניה ניסו התל אביבים לכבוש ולצמק את התוצאה אך לא הצליחו ובדקה ה-79 שילמו על כך מחיר יקר כשספגו את השער השלישי עם עוד בעיטת פנדל לחובתם ונותרו בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ניר לקס.

בסיום, הפועל חיפה שלא ניצחה כבר 11 משחקי בית רצופים בליגת העל, מביסה ומשפילה את הפועל תל אביב בתוצאה 0:3, שיחזור מדוייק של אותה התוצאה מהפעם האחרונה בה ניצחו החיפאים את התל אביבים - בינואר 2012.

הניצחון הערב היה גם השחזור של הפעם הקודמת בה נפגשו השתיים במחזור השמיני של העונה, כשהפועל חיפה ניצחה את התל אביבים באצטדיונם הביתי, אצטדיון בלומפילד במחזור השמיני של עונת 1996/7.

ניסו אביטן, שבשבוע שעבר הזיל דמעות של שמחה והתרגשות לאחר הניצחון הראשון העונה של קבוצתו החדשה, עשוי לבכות בפעם השניה בתוך שבוע - הפעם כנראה מעצב כשזה עשוי להיות המפוטר השני בליגת העל העונה כבר ביממה הקרובה כשלו ולקבוצתו ישנן רק 7 נקודות מ-56 אפשריות.

בקצב הזה, כשהיא ניצחה רק 2 מתוך 22 משחקי החוץ האחרונים שלה, נראה שהפועל תל אביב עשויה לחזור במהרה לליגה השניה ממנה עלתה רק לפני שנתיים.