שרון דרוקר. הפסד רביעי ברציפות
שרון דרוקר. הפסד רביעי ברציפותצילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ

קצר חשמלי. בעונה שעברה רשמה הפועל חולון שיא מועדון כאשר ניצחה ב-24 משחקים בעונה הסדירה. את העונה ההיא סיימה הפועל חולון בשלב מוקדם כאשר הודחה ברבע גמר הפלייאוף בידיי מכבי ראשון לציון.

הערב (מוצאי שבת) רשמה חולון הפסד ליגה שני העונה ב-4 משחקים, כשהפסידה לאותה מכבי ראשון לציון בתוצאה 59:84.

חולון שהרשימה עד מאוד בעונה שעברה ולמעשה סיימה אותה בטעם רע בשל מכת פציעות, מתקשה ללא מאמנה הישן והטוב דן שמיר כשתחת מחליפו שרון דרוקר עדיין לא מצאה את הנוסחה לקבוצה טובה העונה כשסיפקה משחק נוסף חלש ורע.

למעשה, המשחק הערב של חולון נראה כמו מצב החשמל באולמה הביתי של ראשון לציון, כשזה נכבה למשך מספר דקות ולאחריו חולון נעצרה ונכבתה בהתקפה.

הפתיחה בישרה טובות עבור אוהדי ראשון לציון כשאלה הובילו בפער דו-ספרתי כבר מהפתיחה. קאמבק גדול של חולון הוריד את השתיים בשיוויון להפסקת המחצית עם 41:41, אך אל המחצית השניה עלתה קבוצה אחת - המארחת מעיר היין, מכבי ראשון לציון.

עם 8 ו-10 נקודות בלבד שספגו ברבע השלישי והרביעי בהתאמה מידייהם של שחקני חולון, הצליחו הכתומים מראשון לציון להביס את חולון עם 59:84.

הניצחון של הכתומים מעלה אותם באופן זמני עד למחר בערב אל המקום הראשון בטבלת הליגה, אחרי הפסד במחזור הפתיחה והכנה לוקה בחסר, כשהם מנצחים בפעם השלישי ברציפות בליגה.

חולון? זו עם הפסד רביעי ברציפות וגם חיזוק בדמותו של ריצ'ארד האואל וחזרתו של גיא פניני לאחר פציעה קשה וארוכה לא עזרו לה. בשבוע הקרוב יחכו לה שני משחקים קשים באירופה ומול אילת בליגה - קל יותר זה לא יהיה לה.

הרבו לקלוע למכבי ראשל"צ: וויליאמס 17, סווינג 15, המילטון ומונרו 12 כ"א, בלייזר 11, טישמן 7, אריאל 6, בורדיון 4.

לחולון: פוסטר 15, וויליאמס 14, תומפסון 7, שמחון 5, אוחיון, קליין והאואל 4 כ"א, הרוש וריצ'רדסון 3 כ"א.