אוהדי בית"ר. ארכיון
אוהדי בית"ר. ארכיוןצילום: פלאש 90

לפני מספר ימים מתח עיתונאי 'חדשות 13' ברק רביד ביקורת על האלוף נדב פדן ובה "עקיצה" על חשבון קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, היום (ראשון) הוא התנצל בפני מנכ"ל ואוהדי הקבוצה.

בשיא הסערה על תקיפת החיילים בידי נערים מגבעת 'קומי אורי' על יד יצהר, פרסם מפקד פיקוד מרכז, האלוף פדן, כי הוא מגנה את האירוע והבהיר כי מדובר "בקומץ מועט של נוער עברייני".

רביד, כאמור, מתח ביקורת על האלוף פדן. "כבר תקופה ארוכה נדב פדן מתחנף לראשי לובי ההתנחלויות כולל ראשי הזרוע המדינית של נוער הגבעות. גם הבוקר הוא מדבר על 'קומץ'", צייץ בחשבון הטווייטר שלו, והוסיף, "אחרי שחרורו מצה"ל יוכל להתאים לתפקיד מנכ"ל בית"ר ירושלים".

היום, 7 ימים לאחר אותו ציוץ, פרסם רביד את התנצלותו על הדברים שאמר בקשר לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. "מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש שלח אלי הבוקר מכתב ובו ציין שציוץ שפרסמתי בטוויטר לפני כמה ימים פגע בקבוצה ובאוהדיה. מיד אחרי שקראתי את המכתב התקשרתי למוני ברוש והבהרתי לו כי בית"ר ירושלים לא הייתה המושא לביקורת שלי אלא הזכרתי את הקבוצה כדי לחדד נקודה כחלק מהבעת דעה על עניין אחר".

"התנצלתי בפני מוני ברוש באופן אישי בשיחה בינינו – אבל היה חשוב לי להגיד את הדברים גם כאן כי בימים האחרונים פנו אלי כמה אוהדי בית"ר והבנתי שפגעתי גם בהם, דבר שלא הייתה לי כל כוונה לעשות ואני מצטער על כך", הוסיף.

"ההנהלה הנוכחית של בית"ר ירושלים עשתה לא מעט כדי להילחם בגזענות ואף השיגה תוצאות. הדבר אף צויין לשבח בצורה בולטת בדוח של הקרן החדשה לישראל מחודש יוני. אני מאמין שהם ימשיכו באותו הכיוון", כך רביד.

יש מי שלא הופתע או התרגש מההתנצלות של רביד. כך למשל, העורך הראשי של אתר ערוץ הספורט אורי דגון, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "למי שמופתע מההתנצלות, זה לא מטוב לב ושיחת טלפון מקרית, אלא בעקבות מכתב התראה לקראת תביעה שהוגש ולא כי קם בבוקר עם רגשות אשם ומצפון".