דני פרנקו. ניצח את קבוצתו הקודמת
דני פרנקו. ניצח את קבוצתו הקודמתצילום: פלאש 90

מהצפון תפתח הרעה? עם מאמן ושחקן שזכו באליפות אירופה בכדורסל רק לפני חודשיים ושחקנים ותיקים ומוכחים, הפועל ת"א קיוותה ליותר, הרבה יותר, אחר לגמרי ממה שקורה לה כרגע.

עם אריאל בית הלחמי המצויין, ים מדר המוכשר, חואקין שוכמן שהגיע עם המאמן מגלבוע ושחקנים זרים וטובים, הפועל תל אביב הייתה חייבת להיות במקום אחר ואחרת ממה שנראתה עד כה. ואולי דווקא רף הציפיות הוא הבעיה, כשזו התרסקה הערב (שני) אחרי ששמטה יתרון דו-ספרתי בדרך להפסד רביעי ברציפות במסגרת ליגת העל בכדורסל, עם 84:86 לעירוני נהריה.

למעשה, התל אביבים סיפקו הערב את פתיחת העונה הכי גרועה שלה בליגת ווינר סל מאז עונת 1998/9 ונראה כי גם חיזוק בסגל השחקנים, כמו שנעשה לאחרונה עם צירופו של ג'ורדן המילטון לא יעשה את העבודה דיה.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים בשיוויון 22:22, האדומים מתל אביב החלו לרוץ על הפרקט בדרך ליתרון 10 עם 50:40, אך ריצת 0:16 של המארחים מהצפון בראשותו והובלתו של ג'רל מקניל, שחקנה לשעבר של הפועל ת"א, הפכה את המשחק, ולרבע האחרון והמכריע עלו שחקני נהריה עם יתרון קל - 64:71.

לתל אביבים לא הייתה תשובה לווטרס ולמרות ניסיונות לחזור, נעצרו מלעשות זאת. הפועל עם הפסד רביעי ברציפות כשזה נגמר עם 84:86.

הרבו לקלוע לנהריה: ג'רל מקניל 27, דומיניק ווטרס 22, איגור קולשוב 8, טוני גפני 8, ג'ף אדריאן 6, איתי שגב 6, טראוויס ווריק 4, ניב משגב 3, אייל שולמן 2.

להפועל תל אביב: תומר גינת 24, מארק ליונס 18, ג'ורדן המילטון 11, דימיטריוס טרידוול 11, דזי רודריגז 7, מייקל בריסקר 6, ים מדר 5, אלישי כדיר 2.