קפטן בני יהודה חוגג עם הגביע
קפטן בני יהודה חוגג עם הגביעצילום: קובי גדעון, לע"מ

אחרי 3 שנים בהן לא שיחקו כדורגל באצטדיון בלומפילד שבתל אביב, השנה יארח האצטדיון המחודש שעבר שיפוץ נרחב את גמר גביע המדינה בכדורגל.

היום (חמישי) החלו בהתאחדות לכדורגל להתכונן למשחקי הגביע, מפעל הכדורגל השני בחשיבותו בארץ, כאשר מלבד ההחלטה על המגרשים שיארחו את משחקי חצאי הגמר וגמר הגביע, הוגרלו גם משחקי סיבוב ח' בו תפגשנה קבוצות ליגת העל עם קבוצות הליגות הנמוכות על הכרטיס המיוחל לשלב הבא.

ההגרלה שהתקיימה היום בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן, האצטדיון הלאומי לשעבר, התקיים בהשתתפותן של 14 קבוצות ליגת העל שהפעם זכו בהגרלות קלות יחסית.

בעוד מכבי חיפה תארח את סקציה נס ציונה החלשה מליגת העל והפועל באר שבע תתארח אצל אשדוד, מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל אום אל פאחם המפתיעה שנמצאת במקום הרביעי בטבלת הליגה הלאומית, הפועל תל אביב תארח את הפועל קטמון ובית"ר ירושלים תארח את הפועל ראשון לציון, גם כן מהליגה השניה.

דווקא מחזיקת הגביע, בני יהודה, הוגרלה מול הפועל חדרה העיקשת, במה שעשוי להיות סיום דרכה של בני יהודה במפעל בשלב מוקדם שלו.

המשחקים שיחלו בין ה-19-23 בדצמבר, יסתיימו לקראת חודש מאי אז יערכו משחקי חצאי הגמר באצטדיון סמי עופר שבחיפה וכאמור משחק הגמר ייערך בבלומפילד המחודש.

משחקי סיבוב ח':

מכבי חיפה - סקציה נס ציונה
בית"ר ירושלים - הפועל ראשון לציון
הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - הפועל קטמון
מ.ס. טירה - מכבי נתניה
בני יהודה - הפועל חדרה
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
בני לוד - הפועל חיפה
מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא
מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה
מכבי בני ריינה - מכבי עירוני שדרות (משחק על טהרת ליגה ב')
הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה
הפועל נוף הגליל - הפועל מרמורק
מכבי קרית מלאכי - הפועל רעננה
הפועל עפולה - הפועל אשקלון
עירוני אשדוד אשדוד/בני סכנין - הפועל ניר רמת השרון