גודס. במקום הראשון
גודס. במקום הראשוןצילום: פלאש 90

אין חדש. בעוד במחזור שעבר טיפסה מכבי ראשון לציון למקום השלישי בטבלת הליגה עם ניצחון שלישי ברציפות והמשכנע מכולם על הפועל חולון, מכבי אשדוד נכנעה בתום מותחן ענק עם תוצאה דרמטית.

שבוע עבר וכלום לא השתנה - ראשל"צ סופרת ניצחון רביעי ברציפות, המכבים מאשדוד שוב מפספסים הזדמנות לניצחון בתום משחק דרמטי ביותר.

הכתומים מעיר היין שלא מצליחים להטביע חותם במפעל האירופי, היורוקאפ, בו הם משחקים לראשונה בהיסטוריה, חזרו לשלולית הישראלית לאחר עוד הפסד באירופה וקיבלו כאילו יריבה בהזמנה. האשדודים להם רק שני שחקנים זרים כבר הובילו הערב (מוצאי שבת) ב-10 נקודות עם תחילת הרבע האחרון והמכריע, אך שוב בעטו בדלי וראשל"צ ניצלה זאת בכדי לעשות מהפך דרמטי בסיום עם 66:67 ביתי.

הכתומים מראשון שניצחו את שלושת המפגשים בין הקבוצות אשתקד בפער דו-ספרתי ובהפרש מצטבר של 50 נקודות, פתחו טוב את המשחק כשירדו אל הפסקת המחצית כשהם מובילים בבטחה עם פער דו-ספרתי. עם 8 נקודות בלבד שקלעו ברבע השלישי נכנסו לבור.

למזלם, האשדודים שוב גילו חוסר יציבות ובתוספת להגנה טובה ברבע האחרון הצליחו להפוך את התוצאה בחזרה בדרך למקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורסל, לפחות באופן זמני.