בלאט ופלדין. חזרו להוביל ולנצח
בלאט ופלדין. חזרו להוביל ולנצחצילום: פלאש 90

יריבה בהזמנה. בכל המפגשים ביניהן בעונה שעברה והעונה, ניצחה הפועל ירושלים את הפועל באר שבע, לכן משחק הערב (ראשון) מול האדומים מבירת הנגב התאים להפועל ירושלים כל כך כשזו הגיעה למשחק כשהיא מוכה וחבולה זכר להפסדם הראשון בכל המפעלים העונה - במחזור שעבר למכבי ת"א.

מחזיקת הגביע מהבירה שאיבדה את ההובלה ליריבה המרה מת"א, התפוצצה על באר שבע כשהביסה אותה ללא רחם בתוצאה 78:104.

אחרי שניצחה אותה בכל ששת המפגשים ביניהן בעונה שעברה, בליגה ובפלייאוף, העונה ירושלים עשתה זאת במשחק אימון וברבע גמר גביע ווינר בדרך לזכיה בתואר הראשון של העונה והערב גם בליגה.

למעשה, הירושלמים עצרו את הדרומיים מבירת הנגב כמעט בדיוק על אותן נקודות בשני המשחקים המוקדמים יותר העונה - כשנתנה לה לקלוע רק 78 נקודות מול 77 ו-70 בשני המשחקים הקודמים ביניהן העונה.

המשחק הערב הוכרע כבר בשלב מוקדם כשבמהלך הרבע השני ברחה ליתרון בן 16 נקודות ממנו לבאר שבע לא היה כל סיכוי לחזור וירושלים חוזרת למסלול הניצחונות בליגת העל הישראלית ושומרת על מאזן מושלם מול האדומים מבאר שבע כשהיא עם 7 שחקנים שקולעים דו-ספרתי בערב אחד של כדורסל.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 16, ג'יימס פלדין וטרנט לוקט 15 כ"א, עידן זלמנסון 14, טיישון תומאס 13, בר טימור 12, סולימאן בריימו 10, ג'ייקובן בראון 9.

להפועל באר שבע: ספנסר וייס 21, ג'ון פטרוסלי 20, טי ג'יי וויליאמס 16, דשון באטלר וג'ורג' זאק 8 כ"א, עמית זיס נקודה אחת.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת ליגת העל בכדורסל, ספגה הפועל אחרת, זו מחולון, הפסד ליגה שלישי ברציפות דווקא אחרי ניצחון בכורה באירופה. חולון ומאמנה שרון דרוקר מפסידה לאילת, קבוצתו הקודמת של דרוקר שמשיגה ניצחון שני ברציפות עם 81:90.