שחקן הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביבצילום: Roy Alima/FLASH90

סוף ידוע מראש. למאמן הפועל ת"א התמנה ניסו אביטן עוד בשלהי העונה שעברה, בזמן שאימן את הפועל חדרה בצעד מעורר מחלוקת. כבר אז כולם ידעו - הקשר בין הפועל ת"א לאביטן ייגמר ברע, החטא ועונשו אם תרצו.

היום (שלישי) מה שהיה צפוי לקרות אכן קרה כשאביטן פוטר מאימון האדומים מת"א לאחר פתיחת העונה הרעה ביותר של התל אביבים מאז ומעולם.

תחת אימונו של אביטן רשמה הפועל ניצחון אחד בלבד, גם הוא בדקות הסיום מול הפועל כפר סבא החלשה ובשל טעות של בלמה הצעיר טום שלח, ב-14 משחקים רשמיים: 9 בליגת העל ו-5 בגביע הטוטו.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ראשי המועדון התל אביבי שכבר זמן רב התלבטו בפיטוריו של אביטן, היה אמש כשהפועל הפסידה למכבי חיפה משער ניצחון של מאבוקה בדקה ה-92. יחד עם מחאת האוהדים ולחץ של מספר שחקנים הוחלט היום לפני זמן קצר על פיטוריו של המאמן שהעלה את חדרה לליגת העל אך כשל עם התל אביבים כישלון חרוץ.

כעת מחפשים התל אביבים אחר דמות סמכותית שתמונה למנהל מקצועי כששמו של שחקן העבר משה סיני, קפטן התל אביבים לשעבר, הוזכר כמועמד. מי שימונה לתפקיד זה עשוי גם לבחור את תפקיד המאמן הראשי של המועדון שנמצא עמוק בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל.

הפועל ת"א מצטרפת אל עירוני קריית שמונה שפיטרה מוקדם יותר העונה את מאמנה. מי תהיה הבאה בתור?