סגן ראש המל"ל לעיתונאים נוצרים: ההתנחלויות הן ברכה מאלוהיםלע"מ

יועצו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן ראש המל"ל למדיניות חוץ, ראובן עזר, השתתף השבוע בכנס עיתונות נוצרית בירושלים ודיבר על החשיבות בישוב יהודים ברחבי יהודה ושומרון.

"חזרת היהודים ליהודה ושומרון זו לא קללה אלא ברכה לכל תושבי האזור, והקריאה הבלתי מוצדקת לפינויים זו קריאה להרס וכאוס".

"תחיית העם היהודי בארץ ישראל זה מימוש הבטחה אלוהית" וקרא להם להיאבק במי שטוענים שההתנחלויות לא חוקיות - כפי שקובע החוק הבינלאומי, כך מדווח העיתון "הארץ".

"ראו מי השתלט על השטחים כשיצאנו מעזה - ארגון טרור. אנחנו רוצים שזה יקרה ביהודה ושומרון? בשום אופן. נוכחותנו בירושלים וביהודה ושומרון מביאה הזדמנויות כלכליות ויציבות, כי אנחנו מספקים ביטחון על ידי לחימה ברעים שרוצים להשתלט. ישראל והקהילות ביהודה ושומרון מספקות הזדמנויות כלכליות ועבודות".

"אין לנו שום עניין בניהול חיי היומיום של שכנינו הפלסטינים באזורים אלה, אבל צריך להיות כנים - עד כה הם היו מושחתים ובלתי מתפקדים ולא מסוגלים להתמודד עם האיסלאם הרדיקלי. הם חייבים להבין שאם לא נשמור על נוכחות ביטחונית זה יסכן את כולנו. אם נוכרח לעזוב נקבל עוד עזה".

תחיית העם היהודי בארץ ישראל זה מימוש הבטחה אלוהית. זו ברכה לעמנו, זו ברכה לאזור וזו ברכה לעולם. זה טוב לשלום, לשגשוג ולשמחה".