ליאו מסי
ליאו מסיצילום: רויטרס

שנה וחצי עברו מאז מיהרו המוני אוהדים ישראליים לרכוש כרטיסים למשחק הידידות בין נבחרות הכדורגל של ישראל וארגנטינה. גם הבטחתם של 30 אלף אוהדים לא הצליחה למנוע מנבחרת ארגנטינה לבטל את הגעתה כשזו נכנעה ללחצים, לאיומים ולפחדים שהפגינו נגדה אוהדים פרו-ערבים.

שנה וחצי עברה וכעת יכולה ארגנטינה לתקן, כששוב פעילים פרו-ערבים מנסים למנוע את הגעתה לישראל, למשחק הידידות שיתקיים ביום שני הבא ה-18 בנובמבר, מול נבחרת אורוגוואי באצטדיון בלומפילד שבתל אביב.

הנבחרת בה משחק ליאו מסי, שחקן הכדורגל הטוב ביותר בעולם וכוכבה של קבוצת ברצלונה הספרדית, מגיעה לישראל למשחק ידידות מול יריבתה המרה מאורוגוואי בה משחק חברו של מסי בברצלונה - לואיס סוארס, לאחר שהבטיחה לפני שנה וחצי כי עוד תגיע לישראל.

כעת מנסים פעילים פרו-ערבים למנוע שוב את הגעתה כשאלה הגיעו למתחם האימונים של ברצלונה והפגינו נגד הגעתם של מסי וסוארס עם נבחרותיהם לישראל בשבוע הבא.

המפגינים שהגיעו למתחם הניפו שלטים וצעקו: "יש לכם עדיין זמן להחליט לא ללכת. האם הייתם הולכים לשחק באפרטהייד בדרום אפריקה? אל תתנו להם להשתמש בכם כדי לטייח את פשעי המלחמה של ישראל. המשחק ייערך ליד עזה, שם כדורגלנים נורו ברגליהם. אתם רוצים להיות קשורים לזה?".

בינתיים נראה כי אלה לא יצליחו הפעם לאיים על השחקנים הגדולים בעולם, כשבאורוגוואי אף פרסמו כבר את סגל השחקנים שיגיע לישראל. הגיע הזמן להפסיק להיכנע לטרור הערבי.