הבית הבא שלכם?
הבית הבא שלכם?צילום: iStock

כולנו בנינו מתישהו ארמון חול בחוף הים, אבל יש מי שלקח את כל העניין צעד אחד קדימה. מרסיו מטוליאס חי כבר למעלה מ20 שנים בארמון החול שלו בחוף ריו דה ז'נרו בברזיל, ומרגיש ממש כמו מלך.

לחיות בדירה ליד החוף בלי לשלם ארנונה או שכירות נשמע כמו דבר בלתי אפשרי, אבל מסתבר שיש כאלו שגם מחירי הדיור הגבוהים לא ימנעו מהם להגשים את החלום. מרסיו מטוליאס בן ה45 מברזיל אוהב לחיות ליד החוף, אבל בגלל שלא היה לו את הכסף לקנות דירה באזור- החליט לבנות ארמון חול לעצמו ומינה את עצמו כמלך החוף.

מרסיו, הגיע לריו דה ז'נרו על מנת למצוא עבודה ולהתעשר, אבל לרוע מזלו נאלץ לגור ברחוב למשך תקופה ארוכה. יום אחד, חבר הביא לו מספר ספרים על בניית ארמונות חול- ומאז חייו השתנו. מרסיו שכלל את יכולות הבניה שלו במשך השנים, ולבסוף הצליח לבנות את הארמון הנוכחי בתוכו הוא גר בעשרים ושלוש השנים האחרונות.

למרות שמבחוץ הארמון נראה גדול ומרשים, למעשה חדר המגורים עצמו כולל 3 מ"ר בלבד, בתוכם מרסיו מאכסן את הספרים שלו וקורא רוב היום. לדבריו, התכנית המקורית היתה להשתמש בארמון רק בתור מחסן ספרים, אך בעקבות מחירי הדיור הגבוהים הוא התחיל גם לישון בארמון. כיום, הוא אומר שהוא מרגיש מאושר יותר בדרך החיים הנוכחית שלו ושהוא נהנה מתשומת הלב שהוא מקבל מהעוברים ושבים.

כיאה למלך החוף, מרסיו מסתובב באופן קבוע עם כתר על הראש, ולפעמים גם עם שרביט תואם. במהלך היום מרסיו מתפרנס ממכירת ספרים מנדבות וגם מבניית ארמונות חול לכל מי שמבקש. מלבד זאת, בכל יום הוא מתחזק את קירות הארמון שלו וגם מספיק לקרוא ספרים ולשחק גולף.

אז בפעם הבאה שתשקלו לעשות קמפינג מחוץ לבית, אולי תחשבו על האפשרות לישון בתוך ארמון חול. לא בטוח שזה יהפוך אתכם למלכים, אבל לפחות זה יהיה זול יותר מאשר לישון באכסנייה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם