ראשי שב"ס בסיור בבית המעצר 'שקמה'
ראשי שב"ס בסיור בבית המעצר 'שקמה'צילום: דוברות שב"ס

גונדר אשר וקנין, מ״מ נציב בתי הסוהר, ביקר היום (רביעי) בבית המעצר ׳שקמה׳ הנמצא בעיר אשקלון ובחן את היערכות היחידה והסגל בהתאם למתיחות הביטחונית

174 אסירים ועצורים פונו מבית המעצר ׳שקמה׳ למתחם באר שבע בכפוף להערכת מצב מבצעית שהתקיימה לאור המצב.

במהלך סיור באגפי הכליאה ובמרחבים המוגנים בבית המעצר ׳שקמה׳, שיבח גונדר וקנין את הסוהרים ואת לוחמי גדודי דרום ומרכז של יחידת ׳נחשון׳ על ליווי עשרות האסירים והעצורים בסיוע המשטרה למתחם הכליאה בבאר שבע ללא אירועים חריגים.

מפקד בית המעצר, גונדר משנה איבגי משה הציג את ההיערכות המבצעית של יחידתו המצויה תחת מתקפת טילים לצד מוכנות הסגל שרובו מתגורר באזור הדרום ונאלץ להתמודד עם הפעילות המבצעית ביחידה לצד הדריכות התמידית וצרכי הבית ובני המשפחה.

בהמשך היום, ביקר גונדר וקנין בעיר שדרות, בביתו של גונדר משנה בדימוס אלברט אבוחצירא שביתו ובית שכנו, שוטר במשטרת שדרות, נפגע מרסיסי טיל בשבוע שעבר, כדי להביע תמיכה וסולידריות איתו, עם משפחתו ועם יתר תושבי העיר.

בתי הסוהר הביטחוניים מושפעים ישירות מהמצב הביטחוני במדינת ישראל ומהלחימה בארגוני הטרור. וקנין פגש במהלך היום את סגל פיקוד בית סוהר ׳עופר׳ לישיבה מקצועית יחד עם מפקד מחוז מרכז, ראש המטה, ראש אגף האסיר וקציני מטה נוספים ולבחינת הלכי הרוח בקרב האסירים הביטחוניים לאור המתיחות בימי הלחימה בדרום.