נתניהו וכוכבי
נתניהו וכוכביצילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שבת) שיחת חירום עם חברי הכנסת של הליכוד וטען כי נודע נודע לו שכחול לבן החליטה להקים ממשלת מיעוט.

"אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת. בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר".

"זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל. הם הכחישו כשאמרנו את זה בבחירות. אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה.

זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל על ידי 3 רמטכ״לים לשעבר. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת. ליברמן לפי כל הסימנים סיכם איתם. אף אחד מהם לא מכחיש. אנחנו נקיים מחר כינוס חירום של סיעת הליכוד. נכנס גם את ראשי המחנה הלאומי.

יש לנו אפשרות לעצור את זה. צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי. אסור לתת לזה לקרות. בכחול לבן לא מנהלים שום משא ומתן עם הליכוד למעלה מ10 ימים", דברי נתניהו.

בכחול לבן אמרו בתגובה כי "אנחנו עדין שואפים להקים ממשלת אחדות, אבל בהחלט משאירים את כל האופציות, כדי להימנע מהבחירות השלישיות, אליהן נתניהו מוביל".

מחר יתקיים כינוס של כול חברי בלוק הימין.