רפורמת השמיים הפתוחים מגיעה לחברות האשראי

SKYMAX - כרטיס האשראי הראשון בישראל שמאפשר לצבור נקודות ולטוס עם כל חברות התעופה, כולל לואו-קוסט, בכל תקופות השנה.

ערוץ 7 , י"ט בחשון תש"פ

SKYMAX
SKYMAX
צילום: סאן פראג'

כחצי שנה לאחר שנפרדה מבנק לאומי והפכה לגוף פיננסי עצמאי, חברת MAX (לשעבר לאומי קארד) מציגה את SKYMAX, כרטיס אשראי חוץ בנקאי חדשני שיפתח בפני הצרכן הישראלי עולם חדש של אפשרויות ברכישת טיסות לחו"ל.

הכרטיס החדש מאפשר, לראשונה, ניצול נקודות צבירה בכל חברות התעופה, כולל חברות לואו-קוסט, לכל היעדים ובכל הטיסות, ללא מגבלת הקצאות ובכל תקופות השנה. זאת, תוך שמירה על יחס המרת הנקודות הטוב בענף.

לצד אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות להזמנת טיסות, מאפשר הכרטיס ניצול נקודות גם להזמנת בתי מלון, בתי הארחה ובהמשך יתווספו מוצרים משלימים אחרים מתחום התיירות.

יחס ההמרה בכרטיס הוא הטוב בענף ועומד על 1:160 (כל רכישה ב- 160 שקל מקנה נקודת SKYMAX אחת). עסקאות מול מוסדות ורשויות ממשלתיים יחושבו לפי יחס המרה של 1:320.

מאחר והלקוח יכול להזמין טיסות מכל חברות התעופה, במחירים הטובים ביותר בהתאם לכוחות השוק, ניתן לממש את הנקודות באופן חופשי, ללא כל הגבלה, ובכך למקסם את התמורה שמקבלים עבור כל נקודה. זאת ועוד, בשל העובדה כי הכרטיס אינו משויך לקבוצת תעופה כזו או אחרת, ואינו כולל הסדרי עמלות מולן, הרי שהצרכן יכול ליהנות מהמחירים הטובים ביותר.

לקוחות שחברים במועדוני תעופה אחרים נהנים פעמיים – גם מצבירת נקודות ב-SKYMAX בכל הוצאה בכרטיס וגם מצבירת נקודות במועדוני הנוסע המתמיד השונים כאשר מממשים נקודות אלה לטיסות.

מצטרפים חדשים ייהנו ממתנת הצטרפות של 100 נקודות, פטור מדמי כרטיס לחצי שנה ומהטבות שוטפות כחלק מתוכנית הפינוקים המוכרת והאהובה של MAX.

רון פאינרו, מנכ"ל MAX, מסכם: "עולם הנסיעות לחו"ל טס קדימה ועבר שינויים מהותיים בכל הנוגע להיקף הטיסות, התדירות והאופן שבו אנחנו מזמינים חופשה. אולם, שינוי זה לא קיבל עד כה מענה צרכני הוליסטי מצד חברות כרטיסי האשראי, אשר עדיין מציעות מענה חלקי וכובל. היום אנחנו משנים מהיסוד את כללי המשחק עם כרטיס אשראי חדש שמאפשר לצרכנים חופש בחירה אמיתי ברכישת טיסות. בכך, הצרכן יכול ליהנות ממחירי השוק התחרותיים ולמקסם את התמורה שהוא מקבל עבור כל נקודה".

עוד אמר פאינרו: "כשיצאנו לדרך לפני כחצי שנה כחברה עצמאית, הבטחנו להיות חדשניים, פורצי דרך ולאתגר את עצמנו ואת השוק במגוון התחומים הקשורים בצרכן הישראלי. היום אנחנו עושים צעד משמעותי מאד בכיוון הזה, ואני יכול להבטיח לכם שזו רק סנונית ראשונה במהלכים רבים נוספים שנמצאים בקנה".