כנס הליכוד: אחרי 2000 שנה בגלות נקבל הוראות מרמאללה?

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, סבור כי חלה התקדמות משמעותית בין מפלגתו, הליכוד, לבין 'ישראל ביתנו'. זאת גם בעקבות פגישת נתניהו-ליברמן וגם בשל תוכנו של נאום נתניהו אמש.

את הדברים אומר חבר הכנסת זוהר בראיון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' של ערוץ 12. לדבריו ניתן לזהות את ההתקדמות בין הצדדים מתוכן נאום נתניהו ש"לא אמר מילה רעה על ליברמן, ואני מברך אותו על כך". זאת בהמשך להגדרת פגישת נתניהו וליברמן כטובה.

"אני חושב שזו הדרך להקמת ממשלה, שליברמן יהיה איתנו בשיח פתוח ורציני ורק בזכותו ניתן יהיה למנוע את הבחירות הללו", אומר זוהר המבהיר כי אמנם לא היה בחדר השיחה בין נתניהו לליברמן אך הקולות העולים מהחדר מלמדים על שיח רציני וענייני שיוכל להביא להקמת ממשלת אחדות או ממשלת ימין.

"אסור לפסול את זה", אומר זוהר בהתייחס לאפשרות חזרתו של ליברמן לגוש הימין. לטעמו ליברמן מזהה שב'כחול לבן' אין כל כוונה להקים ממשלת אחדות אלא ממשלת שמאל צרה או ממשלת מיעוט ולא מעבר לכך. "לא מעניין אותם ההשלכות הביטחוניות על המדינה וליברמן מזהה את זה".

עוד הוסיף זוהר וקבע כי בחירות נוספות לא תהיינה וכדי שהדבר אכן יקרה יתכן ועל החרדים יהיה לבצע ויתורים כלשהם, כדוגמת קבלת חוק הגיוס. "האופוזיציה לא טובה לא למגזר החרדי ולא לימין בישראל".