בנט: התשובה מול אויבי ישראל היא אחדות

יו"ר הימין החדש, שר הביטחון נפתלי בנט, הבהיר בישיבת בלוק הימין כי מפלגתו לא תצטרף בשום מצב לממשלת מיעוט בראשות גנץ ובתמיכת המפלגות הערביות.

"לו הייתה כאן ממשלת מיעוט שנשענת על שוללי ישראל ביום שלישי שעבר, היו ממשיכים לחיות כרגע 25 מחבלי ג’יהאד איסלאמי בעזה. ביטחון ישראל לא יכול להישען אפילו דקה אחת על מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית", אמר בנט.

לדבריו, "אויבי ישראל מיומנים, הם מכירים היטב את הניואנסים ומסתכלים עלינו. הם בונים על הפיצולים בינינו ועל המחלוקות. לפעמים לא צריך מידע מודיעיני אלא רק לקרוא את מה שמנהיג איראן, חמינאי, אמר בציוציו לפני יומיים וחצי - הוא ייחל לממשלה שנשענת על שוללי ישראל כדי להוציא את נתניהו מתפקידו".

"התשובה מול אויבי ישראל היא אחדות בין כל מי שמכיר במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית. כל מי שמכיר בכך, מוזמן", קבע.

"יש 2 אפשרויות: ממשלה שלילת ישראל או ממשלת אחדות ישראל. אלה האפשרויות. אנחנו מדברים על חבר'ה טובים - בני גנץ, בוגי יעלון, ליברמן - הלב שלהם במקום הנכון. מה כבר המרחק בין רוה״מ נתניהו לבני גנץ? בוודאי מרחק קצר בהרבה מהמרחק בין בוגי לאחמד טיבי. אנחנו לא מסוגלים בשנה ה-71 של המדינה שלנו לשבת ביחד? כל כך קשה? עד כדי כך האגו חזק?", תהה בנט.

"לכן, אנחנו קוראים מפה לאנשים הטובים בצד השני, אשר אנחנו יודעים שלא יעלה על הדעת שהם יקימו ממשלת שלילת ישראל: בואו, הצטרפו. אנחנו באים בלב פתוח. ראש הממשלה כבר עשה ויתור מאוד גדול, הוא כבר עשה את הצעד. אני אומר כאן בבירור: 'הימין החדש' לא תצטרף לממשלת שלילת ישראל, לא לפני ולא אחרי", הצהיר בנט בסיום.