נתניהו עם דוד אלחיאני ושלמה נאמן
נתניהו עם דוד אלחיאני ושלמה נאמןצילום: חזקי ברוך

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) בגוש עציון עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון, וקרא להם להתבטא בתקשורת נגד הקמת ממשלת מיעוט של 'כחול לבן' בתמיכת המפלגות הערביות.

''תשתמשו בכל הכלים שלכם כדי שאני אשאר ראש הממשלה", אמר ראש הממשלה במפגש סגור עם ראשי המועצות, ''כל ההצהרות של ארה"ב יהיו חסרות משמעות אם אני לא אהיה ראש הממשלה".

נתניהו הוסיף, "אנחנו עומדים בפני ממשלת מיעוט, ואני לא שומע אתכם. דברים גדולים קורים ברקע, אבל אנחנו בסכנה לאבד את הכל".

נתניהו בגוש עציוןחזקי ברוך

ראש הממשלה נתניהו שביקר היום בגוש עציון הודה לממשל האמריקני על קביעתו ולפיה ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון אינה מנוגדת לחוק הבינלאומי.

''אני מודה שאני נרגש מאוד. אנחנו פה בגוש עציון, מקום שגורשנו ממנו במלחמת העצמאות, והנה אנחנו ביום היסטורי עם עוד הישג עצום למדינת ישראל שעבדנו עליו לא מעט", אמר נתניהו.

''ממשל טראמפ תיקן כאן עוול היסטורי, התייצב עם האמת והצדק. אני מודה לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו. אני חושב שזה יום גדול מאוד למדינת ישראל והישג שיעמוד לדורות", הדגיש ראש הממשלה.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר לנתניהו כי ''ממשל ארה"ב בהובלתו של הנשיא טראמפ מוכיח פעם אחר פעם שהם הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל. זהו צעד חשוב בכך שמדינת ישראל לא רק תשלוט ביהודה ושומרון, אלא גם תהיה הבעלים היחידים של ארץ ישראל על ידי החלת הריבונות המלאה. אני רוצה להודות לך ראש הממשלה נתניהו שאתה נלחם ולא מרפה, למען ארץ ישראל ולמען היסטוריה והמורשת. אנחנו כאן ביהודה ובשומרון נהיה לצדך".

עוד אמר נאמן לנתניהו: "הממשלה בראשותך ממשיכה לעבוד ולעשות היסטוריה יומיום, שעה שעה.
בזמן שבשמאל נכנסים להיסטוריה הממשלה בראשות נתניהו עושה היסטוריה והופכת חזון למציאות. אלו ימים טובים להתיישבות היהודית בארץ ישראל ובעז"ה נראה זאת גם בשטח- עם בניה והרחבת מפעל ההתיישבות".