שיעור חשוב
שיעור חשובצילום: ישיבת בני עקיבא אדר"ת בת ים

ישיבת בני עקיבא אדר"ת בבת ים אירחה ליום מיוחד את חברי ארגון "ניצחון הרוח" אשר מעודד ספורט נכים בישראל.

במהלך הביקור שיחקו חברי הארגון כדורסל בכיסאות גלגלים מול תלמידי הישיבה, כשלאחר מכן נערכו שיחות הסברה על החיים במדינת ישראל כנכה, הקושי לחזור לנורמליזציה אחרי אירוע טראומתי כדוגמת פיגוע, אירוע צבאי, תאונת דרכים ועוד.

המסר החשוב ביותר שאותו העבירו חברי הארגון לתלמידים הוא ההבנה שהרוח חזקה יותר מכל מכשול פיזי הקיים בעולם. התלמידים התעניינו בחיי היום יום בכיסא גלגלים, ושמעו סיפורי מעוררי השראה ותהגברות על מכשולים.

צילום: ישיבת בני עקיבא אדר"ת בת ים

הרב שי בן נחום, ראש ישיבת בני עקיבא אדר"ת בת ים, סיפר כי "במסגרת החינוך לאמונה ביכולת ולמעורבות חברתית, שיחקו באולם הספורט תלמידי הישיבה יחד עם שחקני הארגון 'ניצחון הרוח', אשר חלקם הגדול משחק בנבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים.

''הפעילות והתוכן ששחקני הארגון העבירו לנו, הוכיח לתלמידים הלכה ולמעשה כי אין מגבלה גופנית העומדת בפני כוחות של אמונה ורצון. אני מאחל בריאות איתנה לאנשים היקרים אשר באו לחזק אותנו, ומודה להם על השיעור החשוב שלימדו אותנו עם ביקורם המשמעותי".

משה בסעד, מנכ"ל ארגון "ניצחון הרוח" סיפר על מטרת הארגון: "ציבור הנכים בישראל הוא ציבור חיובי ובעל ערך מוסף לחברה בישראל. על אף הקשיים הרבים, הוכחנו ואנו מוכיחים את תרומתנו הרבה והחשובה לחברה הישראלית כולה. הגענו להישגים בתחומים רבים בספורט ההישגי והעממי, במערך התנדבות גדול היקף ובעבודה ויצירה בתחומים רבים. בקשתנו הצנועה היא פשוטה – תנו לציבור הנכים הזדמנות שווה כמו לכלל הציבור. כולי תקווה שהממשלה שתקום תגיע עם הנכונות לשנות סדרי עדיפויות, ובא לציון גואל".