אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושליםצילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

6 ימים לפני משחק רבע גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי ת"א, קיומו עדיין מוטל בספק.

כזכור, בהגרלה שנערכה לפני שבוע בדיוק, נקבע כי האלופה מכבי ת"א תפגוש את המנצחת במשחק בין מחזיקת הגביע הפועל ירושלים להפועל תל אביב. מיד עם סיום המשחק בו ניצחה מחזיקת הגביע מהבירה נודע כי משחק רבע הגמר המסקרן בין השתיים שיהווה את שחזור גמר גביע ווינר סל, הוזז ביום אחד לבקשת התל אביבים - ליום שני ה-25.

הצהובים מת"א יקיימו משחק יורוליג ביום שישי הקרוב בברצלונה ויחזרו לארץ רק במוצאי השבת, דבר שלא היה מספיק להם בכדי לעלות ולשחק משחק גביע מול היריבה המרה מהבירה.

ההחלטה על הזזת משחק רבע הגמר שהתקבלה באופן חד צדדי הרתיחה את הירושלמים לאור העובדה כי 48 שעות אחר כך יקיימו משחק ליגה מול הפועל חולון ואלה הודיעו כי אין בכוונתם להופיע למשחק הגביע במידה שלוח הזמנים לא ישתנה.

בימים האחרונים נעשו ניסיונות מצד איגוד הכדורסל בכדי להשאיר את משחק הגביע ביום שני, כאשר שם בחנו הן לדחות את משחק הליגה של הירושלמים מול חולון ליום חמישי, דבר שלא הצליח בשל העובדה כי אולמה הביתי של חולון תפוס באותו היום וכן הזזת משחק הגביע בשבוע לצד הקדמת מפגשי הליגה של ירושלים ותל אביב מול יריבותיהן, אשדוד וחיפה בהתאמה, אך אלה סירבו לכך.

וכך, שבוע אחרי שמשחקי הספורט השונים בוטלו ועמדו בספק בשל מטח הירי הבלתי פוסק מעזה, משחק הגביע תלוי ועומד בשל לוח זמנים בעייתי ולא מעט אגו.