כבר למעלה משלושה עשורים שהזמר גד אלבז מככב בדרכו הייחודית בראש מצעדי ההשמעות הבינלאומיים. היום, גד אלבז משיק שיתוף פעולה נדיר יחד עם אביו, היוצר בני אלבז, ויחד הם מבצעים בצורה יוצאת דופן את השיר "שמור", סינגל ייחודי שכולו מוקדש לזכר השואה. בשיתוף עם הפילנטרופית ססילה מרגוליס, שמקדישה את חייה למען ניצולי השואה, והמתופף סול דרייר, שהוא עצמו ניצול שואה, הם מפגישים בין העולמות המגוונים של החברה היהודית ויוצרים שיר מרגש וצמרר כאחד.

ססילה מרגוליס, שהיא עצמה בת לניצולי שואה (לודג', פולין), בחרה בגד ובני אלבז, שהמקורות של שניהם ב מרוקו ואלג'יר לבצע את הסינגל המרגש מכיוון שרצתה להראות ולהשמיע את הסולידריות החברתית של עם ישראל מאז ועד היום. כולנו יהודים וכולנו עם אחד, ללא קשר לארץ המוצא ממנה הגענו.

במרכז הקליפ המרגש, אותו ביים הבמאי הבינלאומי דניאל פינקלמן מככב סול דרייר, ניצול שואה בן 95, סול האגדי, מתופף במקצועו, ומלווה בתפקידו לא מעט מהופעותיו של גד אלבז. השילוב בין גד וסול הוא טבעי ועמוק והקשר המיוחד שלהם ניכר לכל אורך הקליפ.

מילות הסינגל "שמור" הגיעו מהמקורות - "שמור שארית ישראל ואל יאבד ישראל האומרים שמע ישראל". השיר הקסום מנציח באופן יוצא מן הכלל סולידריות חברתית, אחווה לאומית וגאווה ישראלית כאחד.