אוהד הפועל ת"א (ארכיון)
אוהד הפועל ת"א (ארכיון)צילום: רוי אלימה. פלאש 90

לא יכולים לחכות. חודשיים וחצי בלבד עברו מאז נפתחה עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל, וזו כבר שוב בפגרה. אחרי פגרת הנבחרות כעת נמצא הכדורגל הישראלי בהפסקה בשל שזרוע הדשא במספר אצטדיונים.

הפגרה הנוספת שנכפתה על קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, הביאה לא פחות מ-8 מהן לקיים היום (שישי) משחקי אימון נוספים לאלה שהתקיימו במהלך השבוע האחרון.

עירוני קריית שמונה, הפועל רעננה, הפועל באר שבע, סקציה נס ציונה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא ומכבי נתניה קיימו היום משחקי אימון אחת נגד השניה ונגד קבוצות מהליגה השניה, הליגה הלאומית.

יש מי שתוצאות משחקי האימון היום היו אחרות לגמרי מתוצאותיה העונה בליגת העל ויש מי שהמשיכה את העונה שלה ואת התוצאות המאפיינות אותה, גם במשחק האימון.

עירוני קריית שמונה שניצחה פעמיים בלבד העונה בליגת העל ב-10 מחזורים, גברה על האחרונה בטבלה הפועל רעננה שצברה ניצחון אחד בלבד העונה, בתוצאה 2:1.

הפועל באר שבע הביסה בקלות את הכח רמת גן מהליגה השניה בתוצאה 3:1, במשחק החזרה של הקפטן מאור מליקסון לאחר היעדרות ארוכה במיוחד בת חצי שנה, שכבש ובישל, לאחר שהיה כבר בדרכו לפרישה ממשחק בשל פציעה ומחלה.

מכבי תל אביב האלופה ומוליכת הטבלה הביסה גם היא עם 3 שערים את יריבתה - סקציה נס ציונה, ומכבי נתניה סוף סוף רשמה ניצחון עם 3:2 על הפועל כפר סבא.

מי שהמשיכה גם היא בשלה זו הפועל תל אביב שרשמה הפסד נוסף העונה, רק שהפעם היה זה ליריבה מהליגה השניה, הליגה הלאומית - מכבי פתח תקווה. המשחק שהתקיים באצטדיון המושבה שבפתח תקווה והסתיים בתוצאה 0:1 לזכות המארחים מהליגה השניה, הביא עשרות אוהדים אדומים שמחאו כנגד קבוצתם והבעלים שהזמינו עליהם משטרה ופינו אותם לאחר דין ודברים קשה במיוחד. למעשה, הפועל תל אביב ממשיכה להתרסק, כל זאת שבוע ויומיים לפני משחקה החשוב מול בית"ר ירושלים.