סיור וירטואלי: כלי שיווקי לדירות ומשרדים

סיור וירטואלי – מהווה דרך חדשנית להציג את החלל שלכם, בעיניי לקוחות פוטנציאליים. אם אתם:

תוכן שיווקי , כ"ז בחשון תש"פ

סיור וירטואלי
סיור וירטואלי
צילום: shutterstock
  • בעלי נכסים ששואפים למכור או להשכיר
  • בעלי משרדים ששואפים למכור או להשכיר
  • סוכני נדל"ן ששואפים להנגיש את הבתים שהם מציגים ללקוחות הפוטנציאליים

סיור וירטואלי בדירות או משרדים, בהחלט יסייע להעצים את הנראות, את הרשמיות ואת השקיפות, שאתם מעניקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

סיור וירטואלי

סיור וירטואלי איכותי, כמו זה של חברת Varia.one, נערך על ידי מצלמות איכותיות ומשוכללות, במשך מספר שעות לכל היותר. לאחר התהליך, תיהנו מתמונות תלת-מימדיות של הנכס שלכם. התמונות הללו יציגו כל חדר וחדר בנכס, מכל זווית אפשרית. בזכות זאת, הלקוחות שלכם יוכלו לראות כל קיר וקיר בדירות או במשרד, לבחון את הגובה ואת הרוחב של החדרים ובמילים אחרות, לקבל תמונה מוחשית של החלל – מבלי שכף רגלם דרכה בו.

השקיפות המלאה של התמונות, לצד האיכות המרשימה שלהן ואיכויות שינוי הזווית הפונקציונליות, אף משרים על הלקוחות הרבה יותר התרגשות ורצון לבחון את החלל, כאשר בראשם החלטה מבוססת יותר לסגור את העסקה.

בתור סוכני נדל"ן, כאשר אתם מציעים ללקוחות שלכם לפנות אליכם לפגישה פיזית בבית, לאחר סיור וירטואלי בדירות, אתם חוסכים להם ולכם זמן יקר: פעמים רבות, תמונות דו-מימדיות מקשות על הלקוחות ללמוד אם הנכס בו הם צופים, אכן הולם אותם. בעקבות זאת, הם מבקשים לראות את הנכס ופעמים רבות, מתאכזבים לגלות כי ישנם פרטים שהושמטו או טושטשו, שאינם מתאימים לצרכים שלהם.

איכות הצפייה המרחבית של הסיור הווירטואלי, תסייע ללקוחות להבין בלב שלם אם הם אכן אוהבים את הבית או מעדיפים לוותר עליו, טרם הכניסה לחלל. כתוצאה מכך, כאשר הם יראו בית שמוצא חן בעיניהם – הם ישתוקקו לבחון אותו מקרוב, כאשר הם הרבה יותר מכוונים מטרה. מצדכם, אתם תזכו להראות בתים בעלי פוטנציאל מכירה גבוה יותר ותיהנו מזמן פנוי רב יותר.

סיור זמין

סיור וירטואלי בדירות אף מעניק ללקוחות הרבה יותר ביטחון, כאשר הם פונים לרכישה או להשכרה של הנכס או המשרד שלכם.

כאשר אתם שוקלים לרכוש בית, לדוגמא, רבים מכם ודאי הייתם רוצים להביא מספר חברים ובני משפחה לבחון את הבית, בכדי לשמש מעין "יועצים": סנגורים, אנשים שדואגים לביטחון ולרווחה שלכם ומוודאים כי הנכס שאתם שוקלים לרכוש – אכן איכותי ומשתלם. כך גם הלקוחות שלכם.

סיור וירטואלי בדירות מסייע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לגבור על המכשול הזה. בזכות היכולת לבחון מספר זוויות צילום ולסייר בכל חלק וחלק של הנכס, סיור וירטואלי מאפשר ללקוחות להציג את הנכס בפני ה"יועצים" שלהם 24/7. הם יכולים לשלוח את הסיור לכל מכשיר חכם או לחלופין, לחבר אותם לפרסום שלכם, ברשתות החברתיות או באתרים המותאמים.

ההמלצות של ה"יועצים" יינטעו בלקוחות שלכם התלהבות ורצון לקנות, שיביאו אותם לפנות אליכם בהחלטיות.

מבעד לצילומים

יש לזכור כי המטרה של התמונות התלת-מימדיות – היא לשקף באופן מלא את החללים שלכם. ככל שהחדרים שתשקפו מבעד לתמונות יהיו מחמיאים, מושקעים ונקיים יותר – כך עולים הסיכויים כי לקוחות פוטנציאליים יפנו אליכם.

טרם צילום סיור וירטואלי בדירות, כדאי לכם להקפיד לנקות ולסדר את הבית היטב, לשלב תאורה ייחודית בצילומים ולנצל את האור הטבעי המשתקף מהחלונות שלכם במהלך היום. במידה והדירה כבר ריקה, השקיעו בניקיון פי כמה מונים. בנוסף, מומלץ שתנסו לצלם את התמונות יחד עם אנשים ולצד תאורה גבוהה – בכדי להעניק חיות וחום למקום.