הפתעת השבת
הפתעת השבתתמר פורר

מערכת "אותיות וילדים" דאגה להוציא מהדורה מיוחדת ובה טעימה מרתקת ממגזין כסלו, שחולקה במתנה לילדים.

בחוברת שחולקה נהנו הילדים מקומיקסים מדהימים, כתבות מעשירות, סיפורים מרתקים, וכמובן - מגוון פינות קריאה וסדנת כתיבה.

מהפכת הקריאה שעליה הכריזו ב"אותיות וילדים" נולדה מהצורך החשוב והערכי שכולנו כהורים חווים נוכח השעות הרבות שבהן ילדינו מרותקים למסכים. המסכים מחליפים פעילות גופנית ,תקשורת בינאישית ומעורבות בחברה. מחקרים רבים מראים כי קריאה מביאה איתה הצלחה בלימודים ומשפרת את תפקודי המוח.

מערכת אותיות וילדים חרטה על דגלה מחוייבות להעניק לילדכם חווית קריאה אחרת. מגזין ערכי ומרתק המותאם לילד ותחומי העניין שלו, הכל בכדי לעודד קריאה חוויתית.

להצטרפות לחצו כאן

כחלק מהמהלך יקבלו מצטרפים חדשים במתנה את ספרם של אורי אורבך ושי צ'רקה "חכמינו לימינו".

לקראת החנוכה משיקים באותיות וילדים קמפיין ענק 'מהפיכת הקריאה של אותיות וילדים'.קמפיין המעלה על נס את חווייתה של משפחה המנויה על אותיות וילדים. משפחות מכל הארץ המנויות על אותיות וילדים (וגם על מגזין פנימה) ארחו את צוותי הצילום בביתם ושיתפו את הציבור בחוויית הקריאה במגזין.

אין כמו לצפות במראה הרגוע של הילדים על הספה או על הדשא בחוץ קוראים בשקיקה חומר איכותי ערכי ומרתק לצד אם המשפחה שהצליחה לתפוס רגע של שלווה תוך הצצה למגזין פנימה.

בבתי הכנסת חולקו 50000 עותקים מהמהדורה המיוחדת, שנחטפו תוך זמן קצר ונקראו בשקיקה ע''י אלפי הילדים. ממערכת אותיות וילדים נמסר "נמשיך ליצור חומרים איכותיים בעלי ערכים ועניין המותאמים לילדים כחלק מהמהלך בו התחלנו: 'מהפיכת הקריאה' של אותיות וילדים".

להצטרפות לחצו כאן