נתניהו עם ראשי מועצת יש"ע

מתקרבים לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו שנפגש הערב (חמישי) עם ראשי מועצת יש״ע, האשים את ''כחול לבן'' בהכשלת ממשלת אחדות.

''יש כאן הטעייה. מנסים לייחס לנו את חוסר הנכונות לממשלת אחדות. זה הכל תירוצים. זה לא בגלל חוסר אמון ולא בטיח, הם פשוט לא רוצים משום שלפיד לא רוצה שתקום ממשלה כזאת - הוא רוצה שתקום ממשלת שמאל, ממשלת מיעוט שבה יוכל לטעון לרוטציה, או שילכו לבחירות והוא יקבל רוטציה. הוא לא רוצה אחדות", אמר נתניהו.

''לכן הם מחפשים תירוצים. אנחנו הלכנו רחוק מאוד וכל פעם קיבלנו תירוץ אחר. ממה שאני שומע, הם לא ויתרו בכלל על ממשלת מיעוט וממשלת מיעוט כזאת שנתמכת על תומכי טרור מובהקים שיתנגדו לכל פעולה של צה״ל זה פשוט אסון למדינת ישראל. לכן הבעיה הייתה ונשארה ממשלת מיעוט", הוסיף ראש הממשלה.

כאמור, נתניהו נפגש עם ראשי מועצת יש''ע ודן עימם בפלונטר הפוליטי שמונע הקמת ממשלה. בפגישה עלה נושא החלת הריבונות על בקעת הירדן ובצפון ים המלח כמשימה מרכזית לממשלה הבאה. ראשי הרשויות הביעו תמיכה בראש הממשלה והערכה על הדרך בה הוא מנהל המדינה בשעות אלה.

יו"ר מועצת יש''ע דוד אלחייני אמר לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, ראשי הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן מביעים את תמיכתם בך ומחזקים את ידיך. אנו רוצים לראות את המשך עשייתך הברוכה למען מדינת ישראל. אנחנו לצידך".