דראפיץ'. שוב מחייך
דראפיץ'. שוב מחייךצילום: פלאש 90

כשהיא הקבוצה היחידה בליגה ללא שער חוץ ומול הקבוצה אותה לא הצליחה לנצח מזה 9 שנים - מכבי נתניה עשתה זאת סוף סוף ובגדול.

היה זה הערב (מוצאי שבת) כשהצהובים מנתניה השיגו את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה עם שערי חוץ ראשונים שלהם העונה - 3 במספרם.

מול הפועל חיפה שב-10 המשחקים האחרונים מולה, ניצחה אותה בשישה כולל 0:5 היסטורי במחזור הפתיחה של העונה שעברה שהיה הניצחון הכי גבוה שלה בליגה מאז 2005 -4 נוספים הסתיימו בתיקו, השיגה נתניה את הניצחון המיוחל כל כך שעצר את כדור השלג ואת רצף ההפסדים הארוך שלה.

חגיגת השערים של הנתנייתים החלה בדקה ה-34 אז גבי קניקובסקי כבש לזכותה. בדקה ה-45 הורחק שחקנה של נתניה אביב אברהם ובדקה ה-66 השווה נס זמיר את התוצאה. אך גם זה לא עצר את שחקני נתניה שחזרו מפגרת הנבחרות והשזרוע עם מוטיבציה גדולה.

צמד שערים של החלוץ המונטונגרי, פאטוס בצ'יראי ששבר בצורת ארוכה בדקות ה-76 ו-93 החזירו את היתרון לנתניה ונתנו לה את הניצחון חוץ הראשון שלה העונה בדרך להיחלצות מתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל. נתניה קוטעת את רצף הניצחונות הבייתיים של האדומים מחיפה פעם שניה - במרץ 2018 היה זה בתוצאת תיקו, הפעם בניצחון.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל בכדורגל, נפרדו הפועל רעננה וסקציה נס ציונה בתיקו 0:0 שהותיר את שתיהן בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל.