חולון מול נהריה הערב. הנקמה הושגה?
חולון מול נהריה הערב. הנקמה הושגה?צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

רק לפני שבוע קלעה הפועל חולון 67 נקודות בלבד מול עירוני נהריה במשחק רבע גמר גביע המדינה בכדורסל בסיומו הודחה ממפעל הגביע עם תבוסה כואבת במיוחד שגררה זעזוע בדמות שחרורו של הסנטר האמריקאי לטאביוס וויליאמס.

הערב (מוצאי שבת) התפוצצה חולון על נהריה באולמה הביתי שבצפון כשקלעה 66 נקודות כבר במחצית הראשונה בדרך לנקמה עם תבוסה בתוצאה 109:95.

חולון הגיעה לעין שרה, אולמה הביתי של נהריה כשהיא רותחת מזעם. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, חולון נוצחה בשני משחקיה האחרונים כשאיבדה יתרון גדול מול ססארי האיטלקית בליגת האלופות וכאמור הודחה ממפעל הגביע על ידי נהריה עצמה בבית עם 90:67.

נהריה שהפסידה פעמיים העונה כבר באולמה הביתי, למכבי חיפה ונס ציונה, עם שתי מחציות שונות בתכלית בהן הובסה, עשתה זאת גם הערב כשסיפקה מחצית גרועה מאוד מול חולון שהסתיימה בהפרש בן 15 נקודות עם 66:41 לזכות החולונים.

למעשה, חולון שקלעה לא פחות מ-41 נקודות רק ברבע השני, ירדה להפסקת עם כמות הנקודות הכי גדולה לקבוצה כלשהי מאז עונת 2015/16 מה שסייע לה לנצח למרות מחצית שניה לא טובה במהלכה נהריה כמעט והצליחה למחוק את הפער כולו.

אחרי שכמעט והצליחו לחזור מפיגור 18 בהפסד למכבי חיפה, עירוני נהריה כמעט ומצליחה לחזור מפיגור גדול יותר מול חולון הערב, אך סופרת הפסד שני ברציפות ושלישי בבית העונה עם 109:95 לחולון שנוקמת במעט על ההדחה ברבע גמר גביע המדינה בכדורסל מלפני שבוע.

קלעו לחולון: פוסטר 25, ריצ'רדסון 24, האואל וקליין 18 כ"א, קופיין 10, פניני ותומפסון 5 כ"א, הרוש 4.

לנהריה: מקניל 22, שגב ואדריאן 15 כ"א, ווטרס 13, ווריק וקולשוב 12 כ"א, גפני 6.