פעילי שלום עכשיו. ארכיון
פעילי שלום עכשיו. ארכיוןצילום: חזקי ברוך

בתנועת השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" תוקפים את החלטת הממשלה שהתקבלה היום (ראשון) להעביר סכום של 40 מיליון שקלים לטובת מרכיבי ביטחון בישובי יהודה ושומרון.

"בזמן שתושבי הצפון משוועים למיגון ואין תקציב למרכזי החוסן בעוטף עזה, בהתנחלויות יש מיעוט קטן וקיצוני שעבורו תמיד יש לימין תקציבים", אמרו בשלום עכשיו.

לדבריהם, "כבר שתי מערכות בחירות שהציבור הישראלי מביע אי אמון בדרכו של הימין הקיצוני אך אפילו במעמדו הזמני והרעוע, נתניהו לא מהסס לשלוח יד לקופה הציבורית כדי לטפח את שותפיו הפוליטיים".

בתנועה הוסיפו, "ההחלטה המעוותת הזאת ממחישה עד כמה צדק נתניהו באומרו על ראש ממשלה המסובך בפלילים כי קיים חשש שיקבל הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי".

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה נתניהו לנושא ואמר, "לקראת סוף השבוע בישיבה השבועית שלי עם ראש השב"כ. הוא דיווח לי על פעולות שהלוואי שיכולתי לשתף את אזרחי ישראל בפעולות שעושה השב"כ כדי לסכל פיגועי טרור נגד אזרחי ישראל. ההצלחות שם מרשימות מאוד ושיתוף הפעולה בין שב"כ לצה"ל מניב תוצאות נפלאות".

"בד בבד עם המלחמה בטרור אנחנו מחזקים את מרכיבי הביטחון של היישובים ביהודה ושומרון, של אזרחי ישראל שחיים שם. זו ההצעה שתונח היום על שולחן הממשלה, 40 מיליון שקל לחיזוק מרכיבי הביטחון. אנחנו נילחם בטרור. הם לא יעקרו אותנו משם", הכריז נתניהו.