מלכיאלי: "מאות זוגות צעירים מחכים לגור בחברון"

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) מברך בצהריים (ראשון) בראיון לערוץ 7 על החלטת שר הביטחון, נפתלי בנט לאשר תכנון של שכונה יהודית חדשה במתחם השוק הסיטונאי בחברון.

"אני מאוד שמח על החלטה של השר בנט. אני חושב שזה מאוחר מדיי אבל תמיד טוב מאוחר מאף פעם לא", מציין מלכיאלי.

לדבריו, "הישוב היהודי בחברון סובל גם מהעדר בנייה. יש מאות זוגות צעירים שרוצים לגור בחברון. אין שום סיבה בעולם שלא נחזיר את הרכוש היהודי לבעליו שבטעות יצא ממנו ואין שום סיבה שלא נקדם בניה גדולה לציבור היהודי בחברון".

"גם את הליקוי שמערת המכפלה אינה מונגשת יש לתקן", אומר מלכיאלי, "מערת המכפלה לא מונגשת לא ליהודים ולא לפלסטינים וזה עוול של המון שנים ואני מקווה שהבטחות יקוימו ונראה בקרוב את מערת המכפלה מונגשת לכל אדם".

מלכיאלי מתייחס גם להחלטת הממשלה להעביר תקציב ביטחון של 34 מיליון שקלים ליישובים ביהודה ושומרון, "השר דרעי מוכיח פעם נוספת את הדאגה שלו למתיישבים ביהודה ושומרון. מדובר ב-34 מיליון שקלים לביטחון של הישובים ביהודה ושומרון וזו בשורה לתושבים".

ח"כ מלכיאלי סבור כי משרד החינוך והאוצר מפלים את ילדי החינוך המיוחד החרדים, "שערורייה שאין לה אח ורע. ילדים בחינוך המיוחד 'המוכר שאינו רשמי' לא מקבלים את מה שמגיע להם. פקידי החינוך והאוצר היה בוועדת הכספים של הכנסת והבטיחו לנו שהכסף יהיה ושבוע שעבר ברוב חוצפתם ובעזות פנים באו לבית המשפט ביקשו לדחות בשנה נוספת. מדובר ב-40 מיליון שקל שיפתרו בעיות של מאות משפחות שסובלות יום יום. אני מחתים בימים אלה חברי כנסת מכלל המפלגות ואני מקווה שיהיה מישהו ממשרד האוצר שישמע את זעקתם של הילדים".

לסיום אומר מלכיאלי, "צריך נס גדול שלא נלך לבחירות. אני מקווה שכולם יתעשתו ונקים קואליציה טובה, דתית ימנית וחברתית כדי לקדם את הדברים הטובים. ש"ס אמרה לראש הממשלה תנהל את המו"מ בשביל כל הגוש ונתניהו מינה את השרים אלקין ולוין ואנחנו סומכים עליהם ואנחנו מקווים שהם יביאו את המוגמר הטוב ביותר גם בשבילנו".