איילת שקד באולפנית
איילת שקד באולפניתצילום: אולפנית בני עקיבא תל אביב

אולפנית בני עקיבא בתל אביב קיימה ערב "יזמות חברתית", במהלכו הציגו התלמידות פטנטים ורעיונות שהגו והפכו למציאות על מנת ליצור חיבורים בין האוכלוסייה.

התערוכה עסקה במגוון דרכים לחיבורים חברתיים, כשבנות האולפנה הציגו את הפטנטים והפיתוחים שעמלו עליהם, כמו אפליקציות לשיעורי מצוינות בהייטק, קולנוע חברתי באנגלית, חדר בריחה חברתי ועוד.

חברת הכנסת איילת שקד (הימין החדש) הגיעה לשאת דברים ולא הסתירה את רצונה לחזור לתיק המשפטים: "לאורך השנים התנגדתי לאהרון ברק ורציתי לשנות את המערכת. חלמתי על תיק המשפטים, אבל יש לי עוד הרבה עבודה והייתי שמחה לחזור לשם. התחלתי את השינוי. הוא היה איטי, אבל הוא התחיל".

במהלך האירוע התקיים פאנל בנושא יזמות חברתית והעצמה נשית, בו שיתפו נשות בכירות מתחום החינוך את השקפת עולמן בנושאים חברתיים בוערים. חברת הכנסת שקד היתה פסימית לגבי אחדות כשאמרה שישראל בדרך לסיבוב בחירות שלישי, אך סיימה במסר מעודד לבנות: "אם אתן מאמינות במשהו – תתעקשו עליו".

חני גולדמן, ראש אולפנית בני עקיבא תל אביב סיכמה: "קיימנו ערב אשר סיכם תהליך למידה ועשייה בנושא יזמות ומעורבות חברתית. שמחתי לראות את שיתוף הפעולה הפורה של הבנות ואת החשיבה שלהן על מנת ליצור דברים פרקטיים לקרב בין מגוון רבדי החברה הישראלית. אין גאה ממני לראות את התוצאות המדהימות של העבודה הקשה שלהן".